Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - Jarosławiec, Chłopy, Łeba

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - Jarosławiec, Chłopy, Łeba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: wypożyczenia Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne, sprzątania miejsca posadowienia kontenerów i pojemników na odpady (zamiatanie pozostałości komunalnych jakie wysypały się z kontenerów lub z pojemników na odpady); koszt sprzątania Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, utylizacji odpadów na składowiskach miejskich lub gminnych, koszty utylizacji Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, w przypadku wysypania się odpadów w trakcie załadunku lub transportu Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia, usługa wywozu odpadów komunalnych będzie świadczona przy wykorzystaniu narzędzi, urządzeń, pojazdów specjalistycznych i pracowników Wykonawcy. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca odbierający śmieci z terenów przystani morskich w miejscowościach: Dąbki, Jarosławiec, Unieście, Chłopy, zobowiązany jest do dostarczenia dla Zamawiającego worków o pojemności 120 l; należności za zakup worków regulowane będą na podstawie ilości zakupionych worków, a należności za wywóz i utylizację regulowane będą przez Zamawiającego wyłącznie po wykonaniu usługi za rzeczywistą ilość wywiezionych i zutylizowanych worków w danym miesiącu; na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie określające rzeczywistą ilość wywiezionych i zutylizowanych worków z nieczystościami w poszczególnych przystaniach morskich, które stanowić będzie podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy; Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości worków w danym miesiącu lub miesiącach w stosunku do ilości podanych w pkt 2.2 SIWZ i z tego tytułu Wykonawca nie będzie zgłaszał do Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, grafik wywozu nieczystości. W grafiku należy wskazać, z jaką częstotliwością będą wywożone nieczystości oraz w które dni tygodnia, jednak wywóz nieczystości nie może odbywać się rzadziej niż raz w tygodniu; Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych według opracowanego grafiku Wykonawcy; wywóz na żądanie oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wskazanych odpadów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia konieczności tego wywozu; Wykonawca zapewnia na swój koszt transport kontenerów i pojemników na odpady do Zamawiającego, a po zakończeniu umowy transport od Zamawiającego; kontenery oraz pojemniki na odpady nie mogą być wypożyczone innym podmiotom przez Zamawiającego ani też nie mogą stanowić przedmiotu zbycia; kontenery i pojemniki na odpady zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikający z prawidłowej eksploatacji po upływie okresu obowiązywania umowy; Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania drogi dojazdowej do miejsca składowania odpadów w stanie umożliwiającym dojazd pojazdów Wykonawcy; Zamawiający odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie kontenerów i pojemników przed kradzieżą i zniszczeniem; Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wystawienia karty odpadu nieczystości i jej potwierdzania przez pracownika terenowego Zamawiającego tam gdzie to możliwe; Wykonawca zobowiązany jest przy sprzątaniu chodnika do jego odśnieżania i posypywania środkami uszorstniającymi oraz do usuwania lodu do 24 godzin od momentu zgłoszenia, nie rzadziej niż raz w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych); zadanie nr 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). zadanie nr 3: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Gdańsk, nr 38 1010 1140 0179 2313 9120 0000. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 9.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego na później przed upływem terminu składania ofert. Za moment wpływu uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.8. SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.7. SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach