Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w latach 2011-2013. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV: 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań. WSZELKIE ILOŚCI SĄ ILOŚCIAMI SZACUNKOWYMI I SĄ OBLICZONE NA CAŁY OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY, CZYLI NA OKRES 3 LAT. Zadanie nr 1: Kołobrzeg: 1.1. Kapitanatu Portu Kołobrzeg 1)SM - 1100 (1,1 m?) - 1 szt. - ul. Morska 8 2) SM - 120 l (0,12 m?) - 1 szt. (bud. Bosmanatu Portu ul. Morska 3) SM - 1100 l (1,2 m?)- 1 szt. (ul. Warzelnicza) 4)Sprzątanie chodnika (100 m2) ul. Morska 8, ilości: wywóz nieczystości: 306 m? sprzątanie chodnika: 3600 m? Według grafiku i na żądanie. 1.2. Bosmanatu Portu Dźwirzyno 1)SM - 1100 l (1,1 m?) - 2 szt. (BP Dźwirzyno ul. Wyzwolenia 1 ilość wywozu nieczystości: 238 m? Według grafiku i na żądanie. Zadanie nr 2: Łeba 2.1. Teren Portu Łeba 1)SPW - 10 m? - 1 szt. (na terenie warsztatów w Porcie) 2)SM - 1100 l (1,1 m?) -1 szt. 3)druciak - 1100 l (1,1 m?) -1 szt. 4)Dzwon na opakowania szklane - 1100 l (1,1, m?) - 1 szt. Ilość wywozu nieczystości: 1413 m? Według grafiku i na żądanie. Zadanie nr 3: Chłopy 3.1. OOW Ustronie Morskie 1. SM - 120 l (0,12 m?) - 1 szt. (ul. Nadbrzeżna) 2. SM - 240 l (0,24 m?) - 1 szt. (zaplecze garażowe przy plaży) 3. SM - 1100 l (1,1 m?) - 1 szt. 4.druciak - na odpady plastikowe min. 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Ilość wywozu nieczystości: 16 m? Wywóz według grafiku i na żądanie. 3.2. Obchód Chłopy 1.SM - 240 l (0,24 m?) -1 szt. Ilość wywozu nieczystości: 16 m? Według grafiku i na żądanie. 3.3. Latarnia Morska w Gąskach 1)SM - 240l (0,24 m?) - 2 szt. 2)SM - 120l (0,12 m?) - pojemniki metalowe na popiół w czasie sezonu letniego - 1 szt. a w czasie sezonu zimowego - 3 szt. Ilość wywozu nieczystości: 194 m? Według grafiku i na żądanie. 3.4. Obchód Mielno 1.SM - 240 l (0,24 m?) - 2 szt. Ilość wywozu nieczystości: 29 m? Według grafiku i na żądanie. 3.5. Przystań Rybacka w Unieściu 1. worki na śmieci dla rybaków - w uzgodnieniu z Inspektoratem Ochrony Środowiska w KP Darłowo 2 szt. o pojemności 120 l raz w miesiącu z przeznaczeniem na jeden boks). Ilość worków: 1152 szt. Według grafiku i na żądanie. 3.6. Przystań Rybacka w Chłopach 1.worki na śmieci dla rybaków - w uzgodnieniu z Inspektoratem Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg 2 szt. o pojemności 120 l raz w miesiącu z przeznaczeniem na jeden boks). Ilość worków: 1224 szt. Według grafiku i na żądanie. 3.7.Przystań Rybacka w Ustroniu Morskim 1. worki na śmieci dla rybaków - w uzgodnieniu z Inspektoratem Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg 2 szt. o pojemności 120 l raz w miesiącu z przeznaczeniem na jeden boks). Ilość worków: 288 szt. Według grafiku i na żądanie. Zadanie nr 4: Słupsk 4.1. Urzędu Morskiego w Słupsku przy al. Sienkiewicza 18 oraz ul. Niemcewicza 15a 1.SM - 1100 l (1,1 m?) - 3 szt. 2.Sprzątanie chodnika (575 m2) ul. Niemcewicza 15a Ilość wywozu nieczystości: 259 m? Ilość sprzątanie chodnika:20 700 m? Według grafiku i na żądanie. 4.2. Kapitanatu Portu Ustka 1.Sprzątanie chodnika (200 m2) ul. Zaruskiego 2.SPW - 10 m? - 1 szt. 3.SM - 1100 l (1,1 m?) - 1 szt. 4.druciak- 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Ilość sprzątanie chodnika: 7 200 m? Według grafiku i na żądanie. 4.3. Kapitanatu Portu Ustka - przy Nabrzeżu Słupskim 1)SPW - 10 m? - 1 szt. 2)SM - 1100 l (1,1 m?) - 1 szt. 3)druciak 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Według grafiku i na żądanie. 4.4. OOW Ustka ul. Kościuszki 1.SM - 1100 l (1,1 m?) - 2 szt. Według grafiku i na żądanie. 4.5. OOW Ustka ul. Westerplatte przy plaży 1.SM - 120 l (0,120 m?) - 1 szt. Według grafiku i na żądanie Ilość wywozu nieczystości od pkt 4.2. do pkt 4.5. z wyłączeniem sprzątania chodnika: 1146 m? 4.6. Ośrodek Wczasowy ALGA 1) SM - 1100 l (1,1 m?) - 1 szt. 2)druciak- 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Według grafiku i na żądanie Ilość wywozu nieczystości: 40 m? 4.7. Bosmanatu Portu Rowy - Nabrzeże Południowe 1)SM - 1100 l (1,1 m?) - 1 szt. 2)druciak - 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Według grafiku i na żądanie 4.8. Bosmanatu Portu Rowy - biuro 1)SM - 1100 l (1,1 m?) - 2 szt. 2)druciak - 1500 l (1,5 m?) - 1 szt. Według grafiku i na żądanie Ilość wywozu nieczystości dla pkt 4.7 i 4.8:185 m? 4.9. Latarnia Morska w Czołpinie 1.SPW -10 m3 - 1 szt. Ilość wywozu nieczystości: 30 m? Według grafiku i na żądanie 2.3.W ramach realizacji każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 2.3.1.wypożyczenia Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne, 2.3.2. sprzątania miejsca posadowienia kontenerów i pojemników na odpady (zamiatanie pozostałości komunalnych jakie wysypały się z kontenerów lub z pojemników na odpady); koszt sprzątania Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, 2.3.3. utylizacji odpadów na składowiskach miejskich lub gminnych, koszty utylizacji Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, 2.3.4. w przypadku wysypania się odpadów w trakcie załadunku lub transportu Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia, 2.3.5. usługa wywozu odpadów komunalnych będzie świadczona przy wykorzystaniu narzędzi, urządzeń, pojazdów specjalistycznych i pracowników Wykonawcy, 2.3.6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty grafik wywozu nieczystości; w grafiku należy wskazać z jaką częstotliwością będą wywożone nieczystości oraz w które dni tygodnia, jednak wywóz nieczystości nie może odbywać się rzadziej niż raz w tygodniu 2.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych według grafiku Wykonawcy, 2.3.8. wywóz na żądanie oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wskazanych odpadów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia konieczności tego wywozu, 2.3.9. Wykonawca zapewnia transport kontenerów i pojemników na odpady do Zamawiającego, a po zakończeniu umowy transport od Zamawiającego, 2.3.10. kontenery oraz pojemniki na odpady nie mogą być wypożyczone innym podmiotom przez Zamawiającego ani też nie mogą stanowić przedmiotu zbycia, 2.3.11. kontenery i pojemniki na odpady zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikający z prawidłowej eksploatacji po upływie okresu obowiązywania umowy, 2.3.12. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania drogi dojazdowej do miejsca składowania odpadów w stanie umożliwiającym dojazd pojazdów Wykonawcy, 2.3.13. Zamawiający odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie kontenerów i pojemników przed kradzieżą i zniszczeniem. 2.3.14. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wystawienia karty odpadu nieczystości i jej potwierdzania przez pracownika terenowego Zamawiającego tam gdzie to możliwe, 2.3.15. Wykonawca zobowiązany jest przy sprzątaniu chodnika do jego odśnieżania i posypywania środkami uszorstniającymi oraz do usuwania lodu do 24 godzin od momentu zgłoszenia, nie rzadziej niż raz w tygodniu. 2.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach