Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
    ul. Seminaryjna 1
    85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
    REGON: 92356930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w następującym zakresie: a) Pakiet 1 Transport sanitarny pacjentów karetką ze specjalistycznym zespołem ratownictwa medycznego oraz transport sanitarny pacjentów karetką z zespołem odpowiadającym składem podstawowemu zespołowi ratownictwa medycznego. b) Pakiet 2 Transport sanitarny materiałów biologicznych do badań oraz materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych - krwi i jej składników, karetką z kierowcą. 2. Szczegółowe opisy zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowe zasady realizacji usługi określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Osoby wykonujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności dyspozytora muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu. 4.1 Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4. SIWZ w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie przedłożenia stosownych dowodów przez Wykonawcę potwierdzających zatrudnienie ww. osób na umowę o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania złożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, a w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami regulującymi ochronę danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, rodzaj umówionej pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, e) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników. 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy. 4.2 W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4 SIWZ Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nieudzielenie wyjaśnień lub niepoddanie się kontroli lub jej utrudnianie traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.4 uprawniające do nałożenia kary umownej. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do spełnienia wymogu określonego w pkt. 3.4 SIWZ. 4.4 Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy w powyższym zakresie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach