Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
ul. Seminaryjna 1
85326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
REGON: 9235693000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w następującym zakresie: a) Pakiet 1 Transport sanitarny pacjentów karetką ze specjalistycznym zespołem ratownictwa medycznego. b) Pakiet 2 Transport sanitarny pacjentów karetką z zespołem odpowiadającym składem podstawowemu zespołowi ratownictwa medycznego oraz przewóz materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych (np. krwi) karetką z kierowcą. 2. Szczegółowe opis zawiera załącznik nr 1a i 1b - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowe zasady realizacji usługi określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Osoby wykonujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności dyspozytora muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu. 4.1 Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania złożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, a w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami regulującymi ochronę danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, rodzaj umówionej pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy. 4.2 W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nieudzielenie wyjaśnień lub niepoddanie się kontroli lub jej utrudnianie traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.4 uprawniające do nałożenia kary umownej. 4.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy w powyższym zakresie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, prowadzonego przez właściwy podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 2.1 Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b SIWZ). 2.2 Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 SIWZ). 2.3 Dokument określony w pkt. 9.5 b SIWZ). – jeżeli dotyczy. 2.4 Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
Dodano: 2024-03-01 - Usługi prokuratorskiego przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych okręgu toruńskiego
Dodano: 2024-01-15 - Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Seniora działających w gminie Lubicz
Dodano: 2024-01-02 - Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w 2024 roku
Dodano: 2023-12-28 - Dowóz uczniów do i ze szkół prowadzonych przez Gminę Osielsko w roku 2024
Dodano: 2023-12-08 - Usługi prokuratorskiego przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych okręgu toruńskiego
Dodano: 2023-12-08 - Zakup biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów S.P i Przedszkola im. Henryka Sienkiewicza w Książkach w roku szkolnym 2023/2024 do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę
Dodano: 2023-09-30 - Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-30 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-28 - Dowożenie uczniów do szkół gminy Dąbrowa Biskupia w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-03