Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu osób dializowanych w Stacji Dializ dla SPWSZ w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 9076, , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
    Arkońska 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 9076, , fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu osób dializowanych w Stacji Dializ dla SPWSZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie transportu w pozycji siedzącej osób dializowanych w Stacji Dializ dla SPWSZ w Szczecinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 1A - Wymagane parametry graniczne pojazdu, którym świadczone będą usługi przewozu osób dializowanych siedzących i Załączniku 1B do SIWZ - Wymagane parametry graniczne pojazdu, którym świadczone będą usługi przewozu osób dializowanych niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 17 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w PEKAO S.A., nr rachunku 57 1240 6292 1111 0010 7358 3739, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania EP/220/15/2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno zostać złożone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca aby dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz został załączony do oferty (nie dotyczy sytuacji, gdy dokument wadium składany jest wraz z ofertą).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada zezwolenie na przewóz osób na podstawie przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2A do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązania podmiotów trzecich – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ wraz z odpowiednimi pełnomocnictwami/dokumentami (np. odpis z rejestru) potwierdzającymi umocowanie osoby podpisującej zobowiązanie, do reprezentowania tego podmiotu trzeciego. 5) Wymagane parametry graniczne pojazdu, którym świadczone będą usługi przewozu osób siedzących, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, 6) Wymagane parametry graniczne pojazdu, którym świadczone będą usługi przewozu osób siedzących poruszających się na wózkach inwalidzkich, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ, 7) dokumenty potwierdzające datę produkcji pojazdów oraz typ siedzeń oferowanych w pojazdach (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne, zdjęcia itp.), którymi świadczone będą usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w j. polskim, pozwalające na potwierdzenie zgodności oświadczeń wykonawcy co do spełnienia przez oferowane parametry (wiek pojazdów oraz typ siedzeń) podlegające ocenie w zakresie kryteriów jakościowych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ pkt 7 (typ siedzeń) oraz w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ (wiek pojazdu – tabela nr 1). Wykonawca winien wskazać, którego pojazdu dotyczy dany dokument. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Pzp) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. UWAGA! Dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 5), 6) składane wraz z ofertą, stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentów, o których mowa w ppkt 5,6 powyżej lub złożenie dokumentów niekompletnych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 7), wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w kryterium oceny ofert (wiek pojazdu, typ siedzeń), na potrzeby którego dokument jest składany. 2.Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 5. Przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) Polisa ubezpieczeniowa OC z tytułu prowadzonej działalności, Polisy ubezpieczeniowe komunikacyjne OC i NNW dla każdego z pojazdów, którymi świadczone będą usługi, uwzględniające ubezpieczenie kierowcy i pasażerów, spełniające wymagania zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualne badania techniczne dla każdego z pojazdów, którymi świadczone będą usługi, c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w rozdziale V ust. 1 lit. c ppkt II b) i wskazanych w załączonym do oferty Załączniku nr 6 do SIWZ, uprawnień i kwalifikacji (przeszkolenia) wymaganych przez Zamawiającego, d) zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale XV SIWZ oraz w § 10 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w terminie do 5 dni od dnia przesłania przez Zamawiającego do Wykonawcy informacji o planowanym terminie zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach