Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu materiałów do badań i krwi, transportu sanitarnego specjalistycznego i lekarskiego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 370 21 35 , fax. 34 370 21 35
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
    ul. Mirowska 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 370 21 35, fax. 34 370 21 35
    REGON: 15158624700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu materiałów do badań i krwi, transportu sanitarnego specjalistycznego i lekarskiego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest: 1) Świadczenie usług transportowych materiałów do badań oraz krwi pojazdami Wykonawcy z jednostek organizacyjnych Zamawiającego do wskazanych placówek. 2) Świadczenie usług transportu sanitarnego specjalistycznego i lekarskiego pacjentów wraz z opieką medyczną pojazdami Wykonawcy 3) Świadczenie usług transportu sanitarnego z ratownikiem medycznym pojazdami Wykonawcy 4) Świadczenie usług transportu sanitarnego z sanitariuszem pojazdami Wykonawc 5) Świadczenie usług transportowych w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć środek transportu wraz z kierowcą do dyspozycji Zamawiającego. Usługa realizowana będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami na trasie wskazanej przez Zamawiającego. Szczegółowe opisy realizacji usług dla każdego z Pakietów wraz ze szczegółowymi wymaganiami określono w Załączniku nr 1,1A,1B,1C,1D do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część (Pakiet) lub na cały przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ oraz dla Pakietu nr 2,3,4 Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - wydanego przez właściwy organ prowadzący rejestr, a w przypadku podmiotów leczniczych załączy statut/ regulamin podmiotu leczniczego oraz aktualny wydruk z księgi rejestrowej. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ 9 (w zależności od składanej oferty) 2) wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ . Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach