Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów: cmentarzy przy ul. Śluzowej i ul. Lubańskiej, MZGM w B-c

MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLESŁAWCU ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75644 09 01 , fax. 75 644 09 25
  • Data zamieszczenia: 2022-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLESŁAWCU
    ul. Dolne Młyny 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75644 09 01, fax. 75 644 09 25
    REGON: 230022182
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów: cmentarzy przy ul. Śluzowej i ul. Lubańskiej, MZGM w B-c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne przyjmowanie i unieszkodliwianie odpadów.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów: - cmentarza komunalnego wBolesławcu przy ul.Śluzowej - cmentarza katolickiego w Bolesławcu przy ul. Lubańskiej - Miejskiego ZakładuGospodarkiMieszkaniowej w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny” , wyposażenie ww. nieruchomości wpojemniki dogromadzenia odpadów komunalnych oraz utrzymanie tych pojemników w należytym staniesanitarnym,porządkowym i technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w Części I, tj.:- posiadania aktualnych pozwoleń w zakresie przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca posiada status instalacji komunalnej, która jest ujęta w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2016-2022.w Części II, tj.:- posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Bolesławiec, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Bolesławiec zgodnie z przepisem art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 2519),- aktualny wpis do BDO odnośnie transportu odpadów na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).zdolności technicznej lub zawodowej:- posiadania bazy magazynowo – transportowej, usytuowaną i wyposażoną zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.- dysponowania sprzętem w celu realizacji zamówienia, tj.:1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu sprzętu – pojazdów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122).2. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu.3. Transportowane odpady winny być zabezpieczone przed ich wysypaniem, rozwiewaniem. W przypadku wysypania lub rozwiewania odpadów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń itp.).4. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania normy dopuszczalnej emisji spalin. W przypadku awarii samochodu odbierającego odpady komunalne Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania co najmniej takie jak samochód, który jest zastępowany.5. Zapewnienie, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci: czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności (m.in. wyładowanie odpadów). Pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 30 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. Niniejsze zapewnienie ma umożliwiać Zamawiającemu pozyskiwanie na bieżąco („na telefon” lub w formie elektronicznej) informacji (np. w przypadku reklamacji), czy Wykonawca odebrał lub podjął próbę odbioru odpadów z określonej lokalizacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach