Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego oraz budynku gospodarczego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji. 2. Wymagania dotyczące świadczenia usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach Domu Studenckiego : 1) Prace porządkowe w pomieszczeniach Domu Studenckiego będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach porannych. 2) Zakres prac porządkowych w pomieszczeniach Domu Studenckiego od poniedziałku do piątku : a) korytarze i hol - zamiatanie i zmywanie na mokro holu, czterech klatek schodowych, korytarzy oraz schodów wejściowych przez wejściem głównym do Domu Studenckiego, b) kuchnie (cztery pomieszczenia) - mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek pod zlewozmywakami, kuchenek elektrycznych, stołu, kafelek oraz w przypadku zabrudzenia drzwi, c) łazienki i ubikacje - mycie na mokro wyposażenia, kafelek (fliz), drzwi do kabin prysznicowych i toaletowych, dezynfekcja kabin prysznicowych oraz muszli klozetowych (17 kabin prysznicowych, 18 kabin klozetowych, 5 pomieszczeń umywalni po trzy umywalki każda), d) codzienne sprzątanie pomieszczenia pralni, mycie na mokro podłogi, e) wywóz śmieci z pojemników ustawionych na terenie pomieszczeń Domu Studenckiego do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego, f) przetykanie zatkanych toalet, odpływów w brodzikach, odpływów w umywalkach i zlewach, g) zbieranie z terenu posesji Domu Studenckiego małych śmieci typu : papiery, butelki itp., h) zamiatanie ze śmieci chodnika przed budynkiem Domu Studenckiego o długości 120 metrów i szerokości 1,5 metra, i) zamiatanie ze śmieci placu przy kontenerze na śmieci, o powierzchni 150 metrów kwadratowych. 3) Dodatkowe prace wykonywane okresowo przez Wykonawcę w pomieszczeniach Domu Studenckiego : a) sprzątanie biura Kierownika Domu Studenckiego - według potrzeb, b) raz w miesiącu mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach na terenie Domu Studenckiego, c) w każdą sobotę wywóz śmieci z czterech kuchni do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego. 4) Łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania w Domu Studenckim wynosi 861 m2. 3. Wymagania dotyczące świadczenia usług w zakresie sprzątania w pomieszczeniach budynku gospodarczego (budynek obok Domu Studenckiego) : 1) Prace porządkowe w pomieszczeniach budynku gospodarczego będą wykonywane trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałek, środę i piątek, w godzinach porannych. 2) Zakres prac porządkowych w pomieszczeniach budynku gospodarczego : a) dwie pracownie Wydziału Rzeźby - zamiatanie i mycie z dodatkiem detergentów podłóg, b) korytarz - zamiatanie i zmywanie z dodatkiem detergentów korytarza, c) ubikacje - mycie z dodatkiem detergentów wyposażenia, kafelek (fliz), drzwi do kabin toaletowych, dezynfekcja muszli klozetowych (2 kabiny klozetowe, 1 umywalka), d) usunięcie śmieci ze śmietniczek do kontenera znajdującego się na tyłach posesji Domu Studenckiego, e) raz w miesiącu mycie okien w sprzątanych pomieszczeniach na terenie budynku gospodarczego. 3) Łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania w budynku gospodarczym wynosi 94 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach