Sąd Rejonowy w Żaganiu ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Szprotawska 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 367 11 01 , fax. 068 367 11 02
- Data zamieszczenia: 2013-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Żaganiu
ul. Szprotawska 3 3
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 367 11 01, fax. 068 367 11 02
REGON: 00032557000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagan.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Żaganiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu, zlokalizowanych przy ul. Szprotawskiej 3 oraz ul. Szprotawskiej 1, w sposób określony w niniejszej specyfikacji oraz w projekcie umowy Rozdział II SIWZ. Budynki oddalone są od siebie w odległości około 100 m w tym: a)Powierzchnia sprzątania w budynkach 2.146,57 m2, b)Stałe utrzymanie czystości w budynkach Sądu, polegać będzie na wykonywaniu w sposób sprawny, dokładny i terminowy po godzinach pracy Zamawiającego, tj. od godziny 15:00 do godziny 21:00 czynności i prac określonych w harmonogramie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, c)W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dostawę wysokiej jakości środków czystości i higieny, (posiadać atest PZH lub kartę charakterystyki lub inny równorzędny certyfikat), d)Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego e) do obowiązków Wykonawcy należy uzupełnianie na bieżąco w łazienkach mydła oraz papieru toaletowego dostarczanych przez Zamawiającego. f)Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić (Książkę obsługi), w której będzie potwierdzał wykonanie wszystkich czynności wynikających z harmonogramu realizacji zamówienia. g)Zamawiający wymaga wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości przez minimum 3 osoby. h)Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych przypadków nieutrzymania czystości w terminie 60 minut od chwili telefonicznego powiadomienia. i)Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia swoim pracownikom estetyczne ubranie wraz z plakietką identyfikacyjną wykonawcy oraz danymi personalnymi pracownika, j)Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia odbędzie się przy pomocy trzech pracowników zatrudnionych dotychczas w Sądzie Rejonowym w Żaganiu (jeden pracownik na 0,5 etatu, dwóch pracowników na 0,625 etatu, w tym jeden pracownik w okresie ochronnym), którzy z dniem 1 lutego 2014r. po przejściu zadań na wykonawcę w trybie art.23[1] kp staną się pracownikami Wykonawcy. Aktualnie budynek sądu sprzątany jest przez cztery osoby, w tym jedna osoba wykonuje czynności w ramach umowy zlecenie. Szczegółowy zakres usług w zakresie zadania określa umowa i załączniki do umowy stanowiące integralną cześć SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagan.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-02-02 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2016-01-14 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2015-12-04 - Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-11-27 - Usługi sprzątania budynków oraz prania-ZP 06/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługi sprzątania budynków, autobusów oraz prania-ZP 04/2015
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-11 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług sprzątania w jednostkach oświatowych Powiatu Świebodzińskiego
Dodano: 2015-02-06