Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Kutnie

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2533360 , fax. 024 2548100
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2533360, fax. 024 2548100
    REGON: 61021134800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1/ Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w następujących budynkach oczyszczalni ścieków, tj.. - budynek administracyjny o powierzchni 580 m2 - budynek zaplecza socjalnego o powierzchni 200 m2 - budynek punktu zlewnego o powierzchni 27 m2, - budynek gospodarki osadowej (dyżurka i pomieszczenia sanitarne) o powierzchni 40 m2 - budynek portierni o powierzchni 16 m2 Powyższe budynki znajdują się w siedzibie GOŚ Sp. z o.o. przy ul. Lotniczej 1, oddalonej od centrum miasta około 6 km ( brak dojazdu komunikacją miejską w godzinach wykonywania usługi). Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcom, że praca na obiektach oczyszczalni odbywa się w ruchu ciągłym oraz ze względu na kontakt pracowników z osadem ściekowym, występuje duże zabrudzenie pomieszczeń przewidzianych do sprzątania. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe warunki przy wycenie usługi. Zamawiający szacuje, że prawidłowe wykonanie codziennych prac porządkowych wymaga około 12 godz. pracy. 2/ Rodzaj i łączna ilość powierzchni do sprzątania w wyszczególnionych powyżej budynkach, przedstawia się następująco: - wykładzina dywanowa - 91,00 m2 - wykładzina /tarket/ - 230,00 m2 - płytki podłogowe /tarakota/ - 542,00 m2 - płytki ścienne /glazura/ - 320,00 m2 - okna - 148,00 m2 - fasady wewnętrzne - 126,00 m2 - fasady zewnętrzne - 65,00 m2 UWAGA: Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów do sprzątania. 3/ Wyszczególnienie prac oraz częstotliwość ich wykonywania w ramach oferowanej ceny Codzienne prace porządkowe do wykonywania: - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - zamiatanie i zmywanie podłogi z tarketu, terakoty, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - wycieranie mebli i sprzętu biurowego, - czyszczenie luster, - przecieranie parapetów - mycie umywalek i toalet, Prace do wykonania jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie drzwi, - przecieranie grzejników, - mycie glazury ściennej. Mycie okien : 1. Gruntowne mycie okien we wszystkich pomieszczeniach w miesiącach : - maj, październik w br roku, w następnych latach -kwiecień , październik. 2. W pozostałych miesiącach mycie okien w zależności od potrzeb (utrzymanie okien w należytej czystości), również w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego nie więcej niż jedno pomieszczenie w miesiącu. Mycie fasad zewnętrznych, wewnętrznych i drzwi przeszklonych: - w zależności od potrzeb (utrzymanie w należytej czystości). Pranie wykładzin dywanowych w budynku w zależności od potrzeb. Bieżące uzupełnianie: - worków foliowych - zapachów do WC Zakup worków foliowych do koszy, leży po stronie Zamawiającego. UWAGA: 1. W przypadku wykonywania usługi w pomieszczeniach specjalistycznych (laboratoria), Zamawiający wskaże szczegółowy zakres prac (wyłączając urządzenia specjalistyczne). 2. Zakup i uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, leży po stronie Zamawiającego. 3. Prace Wykonawca będzie wykonywać własnym sprzętem, przy użyciu własnych środków czystości (czyszczących, myjących, dezynfekcyjnych, konserwacyjnych) wskazanych w złożonej ofercie. Prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzone w pomieszczeniach biurowych budynku administracyjnym, winny być wykonywane po godzinach urzędowania /po godz. 15 00/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna /jakość/
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl/ -należy wybrać Jednostki organizacyjne i Grupową Oczyszczalnię Ścieków.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach