Szkoła Główna Handlowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5648608 , fax. 022 5648608
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa
Aleja Niepodległości 162 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5648608, fax. 022 5648608
REGON: 00000150200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania, pielęgnacji terenów zieleni i odśnieżania ciągów pieszych, jezdnych oraz parkingów znajdujących się na terenie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania, pielęgnacji terenów zieleni i odśnieżania ciągów pieszych, jezdnych oraz parkingów znajdujących się na terenie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA PODMIOTOWE: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami: - pojazd dostawczy do przewozu ludzi i sprzętu - 1 szt.; - kosiarki spalinowe - 2 szt.; - podkaszarki - 2 szt.; - mechaniczny sprzęt do zamiatania chodników - 2 szt.; - mechaniczny sprzęt do odśnieżania chodników - 2 szt.; - dmuchawa do zgarniania liści (spalinowa) - 1 szt.; - ciężki sprzęt do zgarniania śniegu (miniciągnik z oprzyrządowaniem) - 1 szt.; - sprzęt niezbędny do realizacji codziennego sprzątania (miotły); - odśnieżarka z napędem własnym (spalinowym) - 1 szt.; - urządzenie do zamiatania z napędem własnym (spalinowym) - 1 szt.; - piła spalinowa (do wycinki drzew) - 1 szt.; - frezarka do karp - 1 szt.; - inne podręczne narzędzia do realizacji prac: grabie, miotły, łopaty, szufle, wózki itp. w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia. b. dysponują lub będą dysponowali 1 osobą - Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia inspektora nadzoru terenów zielonych lub inspektora nadzoru nad robotami polegającymi na leczeniu i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku: architektury krajobrazu lub ogrodnictwa lub leśnictwa oraz 8 osobami wykonującymi prace o charakterze technicznym. c. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia na usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (pielęgnacja terenów zieleni, odśnieżanie) oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie warunku określonego w pkt. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a) Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załączonego do SIWZ formularza nr 3. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, wg załączonego do SIWZ formularza nr 4. f) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g) Kopie aktualnych uprawnień potwierdzające, że kierownik który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia określone w części III pkt. 2 b. SIWZ. h) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg załączonego do SIWZ formularza nr 5. i) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. j) Kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 200.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nasadzeń roślinnych w postaci drzew i krzewów na dz. nr 220/3 - Oś. Miodowa Jar wraz z pielęgnacją gwarancyjną
Dodano: 2016-07-25 - UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie nasadzeń roślinnych w postaci drzew i krzewów na dz. nr 220/3 - Oś. Miodowa Jar wraz z pielęgnacją gwarancyjną
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie nasadzeń roślinnych w postaci drzew i krzewów na dz. nr 220/3 - Oś. Miodowa Jar wraz z pielęgnacją gwarancyjną
Dodano: 2016-05-24 - Zabiegi pielęgnacyjne drzewostanu oraz uzupełnienia nasadzeń na terenie Domu Pomocy Społecznej w Goślicach, Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie oraz na terenie Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku
Dodano: 2016-05-10 - Wykonanie usługi pielęgnacji i odnowy terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr.
Dodano: 2016-04-29 - Pielęgnacja terenów zielonych w siedzibie Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Józefowie
Dodano: 2016-04-05 - Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2016 roku.
Dodano: 2016-03-25 - Usługi ogrodnicze i sprzątania na obiektach grobownictwa wojennego 2016r.
Dodano: 2016-03-23