Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania hali basenowej oraz pomieszczeń dostępnych dla klientów w Ośrodku Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8, o łącznej powierzchni około 1500m

Warszawskie Ośrodki Wypoczynku "Wisła" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-031 Warszawa, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 827 67 76 , fax. 0-22 827 67 78
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawskie Ośrodki Wypoczynku "Wisła"
    ul. Szpitalna 5 5
    00-031 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 827 67 76, fax. 0-22 827 67 78
    REGON: 00032667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wowwisla.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania hali basenowej oraz pomieszczeń dostępnych dla klientów w Ośrodku Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8, o łącznej powierzchni około 1500m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy utrzymania czystości w hali basenowej oraz pomieszczeniach dostępnych dla klientów o łącznej powierzchni około 1500m2 zgodnie z poniższym zakresem, lokalizacją i harmonogramem. SPRZĄTANIE W GODZINACH OTWARCIA OŚRODKA 1 Zakres czasowy realizacji usługi: a W okresie pracy pływalni - codziennie oraz w soboty, niedziele i święta pracujące b Godziny pracy Sobota, niedziela 10.00 21.30 Poniedziałek piątek 16.00 21.30 2. Obsada etatowa zlecenia - 2 osoby kobieta i mężczyzna z podziałem pracy wynikającym z organizacji ruchu i zapleczy Ośrodka węzły, natryski, szatnie - damskie i męskie 3. Pomieszczenia objęte zakresem prac około 900 m2 Pomieszczenia suche a Wejście - hol przed kasami, b Hol główny - poczekalnia, c Węzeł sanitarny koedukacyjny w poczekalni, d Węzły sanitarne w szatni damskiej i męskiej, e Szatnia damska, f Szatnia męska Pomieszczenia mokre: a Natryski damskie, b Natryski męskie, c Przejście na basen za natryskami, d Łączniki. 4. Zakres prac - utrzymanie czystości i właściwych warunków sanitarnych, a w szczególności: a Mycie terakoty oraz cokołów w: - Wejściu - minimum 3 razy na zmianę, - Poczekalni - minimum 3 razy na zmianę, - Węźle sanitarnym poczekalni - minimum 2 raz na zmianę, - Szatniach - minimum 3 razy na zmianę, - Węzłach sanitarnych szatni - minimum 2 razy na zmianę. b W pomieszczeniach mokrych mycie na bieżąco, c Usuwanie śmieci zamiatanie we wszystkich pomieszczeniach na bieżąco, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia, poczekalni i szatni. d Mycie armatury i elementów białego montażu w węzłach i natryskach - 2 razy na zmianę, e Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, f W przypadku widocznych zabrudzeń mycie ścian, glazury i wewnętrznych elementów budowlanych oraz wyposażenia. II. SPRZĄTANIE PO GODZINACH OTWARCIA NOCNE II A. POMIESZCZENIA DOSTĘPNE DLA KLIENTÓW ok. 900m2 1. HOL GŁÓWNY a. Codziennie -mycie podłogi, cokołów, - mycie luster, - mycie drzwi, - kosze na śmieci - opróżniane i myte wewnątrz i na zewnątrz, - mycie automatu do sprzedaży kawy, - mycie automatów do sprzedaży słodyczy, - sprzątanie chodników. b. Raz na tydzień - mycie konstrukcji brązowej, - mycie konstrukcji niebieskiej, - mycie ławeczek, - przetarcie tabliczek informacyjnych, - mycie dekoracji, - mycie drzwi: do pomieszczenia socjalnego, szatni, elektryków, WC. c. Raz na miesiąc - sufit i ściany wzdłuż szatni, - oświetlenie, - mycie konstrukcji - słup przy schodach do sali gimnastycznej oraz schodów na salę gimnastyczną. 2. HOL PRZY KASIE a. Codziennie - sprzątanie chodników, - mycie podłogi, cokołów, - mycie i dezynfekcja ławeczek, - kosz na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz. b. Raz na tydzień - mycie konstrukcji niebieskiej, - mycie grzejnika, - wejście do budynku - czyszczenie płytek gresowych na zewnątrz. c. Raz na miesiąc - sufit i ściany, - oświetlenie. 3. TOALETA W HOLU GŁÓWNYM a. Codziennie - mycie umywalki, syfonu, baterii, - mycie misek ustępowych, górnopłuków, - mycie pojemników na papier, - mycie podłogi, cokołów, - mycie glazury, - mycie kratki odpływowej, - kosz na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz, - mycie drzwi do toalet - oświetlenie. 4. TOALETY W SZATNI DAMSKIEJ I MĘSKIEJ a. Codziennie - mycie umywalki, syfonu, baterii, - mycie pojemników na papier, - mycie drzwi do kabin w przejściach na basen - przed łącznikiem, - mycie misek ustępowych, górnopłuków, pisuarów, - mycie podłogi, cokołów, - mycie kratek odpływowych, - wentylacyjna, - mycie glazury, - kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz. b. Raz na miesiąc - sufit i ściany, - oświetlenie. 5. SZATNIA DAMSKA a. Codziennie - mycie podłogi, cokołów, - mycie glazury, lamperii, - mycie luster, - kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz, - mycie i dezynfekcja ławeczek i stołeczków, - mycie suszarek do włosów, wraz z rączkami b. Raz na tydzień - mycie szafek ubraniowych - wewnątrz i na zewnątrz, - mycie grzejników, - mycie konstrukcji boksów, - mycie ścianek przebieralni. c. Raz na miesiąc - sufit i ściany, - kanały wentylacyjne, - oświetlenie. 6. SZATNIA MĘSKA a. Codziennie - mycie podłogi i cokołów, - mycie glazury, lamperii, - mycie luster, - kosze na śmieci - opróżniane i myte wewnątrz i na zewnątrz, - mycie suszarek do włosów, wraz z rączkami - mycie i dezynfekcja ławeczek, - mycie drzwi metalowych (nieczynnych) w przedsionku i na terenie szatni. b. Raz na tydzień - mycie szafek ubraniowych - wewnątrz i na zewnątrz, - mycie grzejników, - mycie konstrukcji boksów, - mycie ścianek przebieralni. c. Raz na miesiąc - sufit i ściany, - kanały wentylacyjne, - oświetlenie. 7. NATRYSKI DAMSKIE a. Codziennie - mycie drzwi białych w przejściu na basen, - mycie terakoty i cokołów, - mycie glazury, - kratki odpływowe. b. Raz na tydzień - przetarcie grzejników, - usuwanie kamienia z sitek prysznicowych. c. Raz na miesiąc - kanały wentylacyjne, - sufit i ściany. 8. NATRYSKI MĘSKIE a. Codziennie - mycie drzwi białych w przejściu na basen, - mycie terakoty i cokołów, - mycie glazury, - kratki odpływowe. b. Raz na tydzień - przetarcie grzejników, - usuwanie kamienia z sitek prysznicowych. c. Raz na miesiąc - kanały wentylacyjne, - sufit i ściany. 9. PRZEJŚCIE NA BASEN - ZA PRYSZNICAMI a. Codziennie - mycie terakoty i cokołów, - mycie glazury, - mycie drzwi plastikowych wraz z szybą. b. Raz na tydzień - mycie grzejnika, - mycie szyb i białych framug od strony szatni męskiej, - mycie drzwi automatycznych na hol wraz z szybą. c. Raz na miesiąc - kanały wentylacyjne, - sufit i ściany, - oświetlenie. 10. ŁĄCZNIKI a. Codziennie - mycie terakoty i cokołów. b. Raz na tydzień - mycie konstrukcji niebieskiej, - mycie szyb, - mycie ścianki z glazury przy drzwiach brązowych. c. Co dwa tygodnie - oświetlenie. - mycie konstrukcji białej. 11. OGÓLNE a. Codziennie - dezynfekcja wszystkich powierzchni podłogowych w obrębie tzw. mokrej stopy, tj. szatnie, natryski, toalety i przejścia na pływalnię oraz uchwytów suszarek do włosów, ławeczek i stołeczków. II B. HALA BASENOWA ok. 600m2- w godzinach od 2200 do 700 a. Codziennie - mycie i dezynfekcja płyty basenu - płytki podłogowe i kostka Bauma, - kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz, - mycie szyb w 3 parach drzwi obrotowych, - mycie rantów, przelewów i czyszczenie sitek przelewowych niecki pływalni, - mycie i dezynfekcja jacuzzi - boki zewnętrzne, kratki, schody i poręcze, - przecieranie drabinek i kaskad, - dezynfekcja schodów na zjeżdżalnię. b. Dwa razy w tygodniu - mycie zjeżdżalni wraz z konstrukcją i ślizgiem - wewnątrz i na zewnątrz, - mycie słonika - całość, - mycie lądowiska, schodów i poręczy zjeżdżalni. c. Raz na tydzień - mycie konstrukcji 3 par drzwi obrotowych, - spłukanie podłogi w wyjściu awaryjnym, - przetarcie konstrukcji dmuchawy, - umycie całego jacuzzi - zewnątrz i wewnątrz po uprzednim spuszczeniu wody, - mycie wnętrza balonu hali basenowej do wysokości 3m - ściany i metalowa konstrukcja. d. Co dwa tygodnie - przetarcie tablic informacyjnych. III. WYMAGANIA DODATKOWE a. Wykonawca złoży szczegółowy opis technologii sprzątania z uwzględnieniem atestowanych środków czyszczących i sanitarnych używanych w trakcie realizacji zamówienia. b. Wykonawca dostarczy do wglądu aktualne książeczki sanitarno-epidemiologiczne pracowników wykonujących w ramach umowy prace na terenie Ośrodka. c. Wykonawca zobowiąże się do segregacji śmieci i odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 zł Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wowwisla.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach