Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie sprzątania budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły przy ul. Dworcowej 26, przy ul. Dworcowej 24 oraz budynku Archiwum Zakładowego przy ul. Dworcowej 18C w 2021 roku.”

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 501 , fax. 612 920 072
  • Data zamieszczenia: 2021-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
    ul. Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 501, fax. 612 920 072
    REGON: 52657000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie sprzątania budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły przy ul. Dworcowej 26, przy ul. Dworcowej 24 oraz budynku Archiwum Zakładowego przy ul. Dworcowej 18C w 2021 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis usługi: 1) Sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, sal konferencyjnych i sanitariatów w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Dworcowej 26, 24, 18C. 2) Przez usługi sprzątania w budynkach Miasta i Gminy Szamotuły rozumie się: odkurzanie, zamiatanie, zmywanie podłóg i schodów, ścieranie kurzu z mebli i parapetów, górnych powierzchni regałów, konserwacji mebli, mycie wykładzin i tapicerek mebli, utrzymanie w należytej czystości wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, oczyszczanie lamp, usuwanie pajęczyn, odkurzanie i zmywanie kaloryferów, mycie luster, drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami, opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek i wynoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na posesji, utrzymywanie w nienagannej czystości urządzeń sanitarnych wraz z ich dezynfekcją, mycie ścian wyłożonych glazurą. 3) Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszystkie konieczne środki myjące, oczyszczające, pielęgnacyjne, konserwujące i inne do utrzymania czystości, dopuszczone do stosowania, atestowane, o wysokiej jakości. Środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem oraz muszą posiadać atest PZH. Wykonawca zadba o uzupełnianie na bieżąco oraz wyposażenie sanitariatów w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne i zapachowe 4) Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne oprzyrządowania(m.in. gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, mop, wiadro) oraz urządzenia (tj. odkurzacz) 5) Czynności wykonywane codziennie: a. Odkurzanie powierzchni dywanowych b. Zamiatanie i zmywanie wszystkich podłóg twardych c. Wycieranie kurzu z mebli, biurek, parapetów d. Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków e. Zmywanie naczyń z pomieszczeń sekretariatu oraz Sali konferencyjnej f. Zamykanie otwartych okien g. Zamykanie wszystkich pomieszczeń biurowych, zgodnie z otrzymanymi instrukcjami h. Mycie balustrad i poręczy przy schodach i. Mycie i dezynfekcja sanitariatów j. Mycie umywalek, zlewu, luster, pojemników na mydło k. Uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w łazienkach l. Zaopatrywanie biura w płyn do mycia naczyń – pomieszczenia socjalne m. Utrzymanie w czystości powierzchni pionowych tj. okna, drzwi, witryny szklane, glazura, gabloty n. Mycie i czyszczenie naczyń w aneksie kuchennym sekretariatu o. Bieżące utrzymanie porządku w otoczeniu budynków p. Czyszczenie mat wejściowych 6) Czynności wykonywane co najmniej raz w tygodniu: a. Czyszczenie osłon okablowania sieci komputerowej, gniazdek, wyłączników, lapm b. Nabłyszczanie parkietów, froterowanie c. Odkurzanie tapicerki mebli d. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów e. Mycie i czyszczenie mebli oraz sprzętu biurowego tj. komputery, monitory, kserokopiarki, faksy, telefony, sprzęt AGD i RTV f. Mycie klamek g. Mycie grzejników h. Mycie i sprzątanie schodów i tarasów na zewnątrz i. Pranie mat wejściowych co drugi tydzień 7) Czynności wykonywane w razie potrzeb, po zgłoszeniu przez zamawiającego, nie częściej niż raz na kwartał: a. Mycie dywanów, wykładzin dywanowych i żaluzji okiennych w tym wertikali (pionowe żaluzje okienne) b. Pielęgnowanie i odkurzanie kwiatów żywych i sztucznych c. Pranie i maglowanie firan, ścierek, zasłon d. Mycie koszy na śmieci e. Mycie okien co najmniej 1 raz w miesiącu, w pomieszczeniach biurowych w zależności od potrzeb f. Sprzątanie pomieszczeń pod nadzorem pracownika tj. serwerownia, pomieszczenia magazynowe 8) Sprzątanie sal konferencyjnych i mycie naczyń, po zakończonych spotkaniach 2. Usługi wykonywane codzienne wykonywane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 15:30 do 21:00 3. Sprzątanie biura zarządzania kryzysowego tylko pod nadzorem pracownika we wtorki, piątki w godz. 15:00 do 15:30 4. Zamawiający bezpłatnie udostępni osobom wykonującym przedmiot zamówienia ze strony wykonawcy pomieszczenie na składowanie urządzeń, sprzętu i środków czystości 5. Przedstawiciel zamawiającego z uwagi na charakter prowadzonej działalności może także przekazywać bezpośrednio swoje uwagi osobom sprzątającym i wydawać polecenia mające na celu szybkie i sprawne usunięcie nieprawidłowości 6. Wykonawca będzie informował przedstawiciela zamawiającego, nadzorującego wykonanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania w pokojach 7. Wykonawca po każdorazowym wykonaniu usługi sprzątania obowiązany jest sprawdzić, czy: a. Krany są zakręcone b. Zgaszone jest światło c. Zamknięte są okna d. Nie zaprószono ognia 8. Ogółem powierzchnia pomieszczeń biurowo – socjalnych do sprzątania wynosi: a. Budynek A, przy ul. Dworcowej 26 – 1 013 m² b. Budynek D, przy ul. Dworcowej 24 – 420 m² c. Budynek Archiwum Zakładowego, przy ul. Dworcowej 18C – 222m² 5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ; 4) Wykaz obiektów - załącznik nr 11 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach