Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie sprzątania budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły przy ul. Dworcowej 26, przy ul. Dworcowej 24 oraz budynku Archiwum Zakładowego przy ul. Dworcowej 18C w 2021 roku.”

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 501 , fax. 612 920 072
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
    ul. Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 501, fax. 612 920 072
    REGON: 52657000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie sprzątania budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły przy ul. Dworcowej 26, przy ul. Dworcowej 24 oraz budynku Archiwum Zakładowego przy ul. Dworcowej 18C w 2021 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis usługi: 1) Sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, sal konferencyjnych i sanitariatów w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Dworcowej 26, 24, 18C. 2) Przez usługi sprzątania w budynkach Miasta i Gminy Szamotuły rozumie się: odkurzanie, zamiatanie, zmywanie podłóg i schodów, ścieranie kurzu z mebli i parapetów, górnych powierzchni regałów, konserwacji mebli, mycie wykładzin i tapicerek mebli, utrzymanie w należytej czystości wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, oczyszczanie lamp, usuwanie pajęczyn, odkurzanie i zmywanie kaloryferów, mycie luster, drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami, opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek i wynoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na posesji, utrzymywanie w nienagannej czystości urządzeń sanitarnych wraz z ich dezynfekcją, mycie ścian wyłożonych glazurą. 3) Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszystkie konieczne środki myjące, oczyszczające, pielęgnacyjne, konserwujące i inne do utrzymania czystości, dopuszczone do stosowania, atestowane, o wysokiej jakości. Środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem oraz muszą posiadać atest PZH. Wykonawca zadba o uzupełnianie na bieżąco oraz wyposażenie sanitariatów w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne i zapachowe 4) Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne oprzyrządowania(m.in. gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, mop, wiadro) oraz urządzenia (tj. odkurzacz) 5) Czynności wykonywane codziennie: a. Odkurzanie powierzchni dywanowych b. Zamiatanie i zmywanie wszystkich podłóg twardych c. Wycieranie kurzu z mebli, biurek, parapetów d. Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków e. Zmywanie naczyń z pomieszczeń sekretariatu oraz Sali konferencyjnej f. Zamykanie otwartych okien g. Zamykanie wszystkich pomieszczeń biurowych, zgodnie z otrzymanymi instrukcjami h. Mycie balustrad i poręczy przy schodach i. Mycie i dezynfekcja sanitariatów j. Mycie umywalek, zlewu, luster, pojemników na mydło k. Uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w łazienkach l. Zaopatrywanie biura w płyn do mycia naczyń – pomieszczenia socjalne m. Utrzymanie w czystości powierzchni pionowych tj. okna, drzwi, witryny szklane, glazura, gabloty n. Mycie i czyszczenie naczyń w aneksie kuchennym sekretariatu o. Bieżące utrzymanie porządku w otoczeniu budynków p. Czyszczenie mat wejściowych 6) Czynności wykonywane co najmniej raz w tygodniu: a. Czyszczenie osłon okablowania sieci komputerowej, gniazdek, wyłączników, lapm b. Nabłyszczanie parkietów, froterowanie c. Odkurzanie tapicerki mebli d. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów e. Mycie i czyszczenie mebli oraz sprzętu biurowego tj. komputery, monitory, kserokopiarki, faksy, telefony, sprzęt AGD i RTV f. Mycie klamek g. Mycie grzejników h. Mycie i sprzątanie schodów i tarasów na zewnątrz i. Pranie mat wejściowych co drugi tydzień 7) Czynności wykonywane w razie potrzeb, po zgłoszeniu przez zamawiającego, nie częściej niż raz na kwartał: a. Mycie dywanów, wykładzin dywanowych i żaluzji okiennych w tym wertikali (pionowe żaluzje okienne) b. Pielęgnowanie i odkurzanie kwiatów żywych i sztucznych c. Pranie i maglowanie firan, ścierek, zasłon d. Mycie koszy na śmieci e. Mycie okien co najmniej 1 raz w miesiącu, w pomieszczeniach biurowych w zależności od potrzeb f. Sprzątanie pomieszczeń pod nadzorem pracownika tj. serwerownia, pomieszczenia magazynowe 8) Sprzątanie sal konferencyjnych i mycie naczyń, po zakończonych spotkaniach 2. Usługi wykonywane codzienne wykonywane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 15:30 do 21:00 3. Sprzątanie biura zarządzania kryzysowego tylko pod nadzorem pracownika we wtorki, piątki w godz. 15:00 do 15:30 4. Zamawiający bezpłatnie udostępni osobom wykonującym przedmiot zamówienia ze strony wykonawcy pomieszczenie na składowanie urządzeń, sprzętu i środków czystości 5. Przedstawiciel zamawiającego z uwagi na charakter prowadzonej działalności może także przekazywać bezpośrednio swoje uwagi osobom sprzątającym i wydawać polecenia mające na celu szybkie i sprawne usunięcie nieprawidłowości 6. Wykonawca będzie informował przedstawiciela zamawiającego, nadzorującego wykonanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania w pokojach 7. Wykonawca po każdorazowym wykonaniu usługi sprzątania obowiązany jest sprawdzić, czy: a. Krany są zakręcone b. Zgaszone jest światło c. Zamknięte są okna d. Nie zaprószono ognia 8. Ogółem powierzchnia pomieszczeń biurowo – socjalnych do sprzątania wynosi: a. Budynek A, przy ul. Dworcowej 26 – 1 013 m² b. Budynek D, przy ul. Dworcowej 24 – 420 m² c. Budynek Archiwum Zakładowego, przy ul. Dworcowej 18C – 222m² 5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ; 4) Wykaz obiektów - załącznik nr 11 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie sprecyzowano warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 8.1. Oświadczenie wykonawcy 8.1.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania b) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki 2,3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.2. Dokumenty składane przez Wykonawcę 1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wskazanych w pkt 8.3 siwz brak podstaw wykluczenia – wskazanych w pkt 8.4 siwz ; 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów. 5) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4. siwz, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 4 ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pk8.3 ora 8.4 siwz. 8.7. Forma oświadczeń i dokumentów 8.7.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, 8.7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.-8.7., inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 8.7.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, 8.7.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, 8.7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 8.7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 8.3 i 8.4, które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 8.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach