Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją budowy bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa bezkolizyjnego (dwupoziomowego) skrzyżowania alei Piłsudskiego z linią kolejową.

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją budowy bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa bezkolizyjnego (dwupoziomowego) skrzyżowania alei Piłsudskiego z linią kolejową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie obejmującym w szczególności: 1) stwierdzanie zapisami w dzienniku budowy w toku wykonywania robót budowlanych, w zakresie wszystkich branż, zgodności realizacji tych robót z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym, uzgodnieniami oraz warunkami zawartymi w Decyzji 20/2012 z dnia 20 listopada 2012 roku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszeniami. 2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dot. projektu budowlanego i wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej oraz poprawianie błędnych rozwiązań projektowych, 3) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zatwierdzanie powykonawczych projektów budowlanych wszystkich branż i potwierdzenie wniesionych zmian w rozwiązaniach zawartych w projektach budowlanych, 5) pobyty na budowie i uczestnictwo branżystów w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego i Kierownictwo budowy średnio cztery razy w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i w składzie wymaganym dla charakteru robót ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót budowlanych, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego, zwane dalej pobytami. 6) uczestniczenie w weryfikacji dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę robót i dokumentacji odbiorowej (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa higieniczne), 7) prowadzenie dziennika nadzoru autorskiego, 8) żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową 9) informowanie Zamawiającego w okresie trwania umowy o każdorazowej zmianie: adresu siedziby, biura, osób uprawnionych do reprezentacji, jak również likwidacji oraz upadłości. Zawiadomienie należy dostarczyć listem poleconym na adres Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zaistnienia danego zdarzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach