Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania zagranicznych biletów lotniczych dla Urzędu Regulacji Energetyki

Urząd Regulacji Energetyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-872 Warszawa, ul. Chłodna 64
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6616155 , fax. 22 378 16 20
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Regulacji Energetyki
    ul. Chłodna 64 64
    00-872 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6616155, fax. 22 378 16 20
    REGON: 01272644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ure.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania zagranicznych biletów lotniczych dla Urzędu Regulacji Energetyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania do siedziby Urzędu biletów lotniczych zagranicznych. Zamawiający przewiduje, że ok. 90 % biletów będą stanowiły bilety w klasie ekonomicznej na trasach europejskich. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług przewoźników IATA, jak również tanich linii lotniczych (LCA). Najczęstszymi kierunkami lotów pracowników Urzędu będą; Bruksela, Lublana, Sztokholm, Madryt, Kopenhaga, Londyn, Florencja, Mediolan. Zamówienie realizowane będzie od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 31.12.2012 roku, o ile wcześniej nie zostanie wyczerpana kwota przewidziana w umowie. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: a)oferowania z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub faksu na adres Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie e-mailowej lub telefonicznej, minimum dwóch propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, przy uwzględnieniu informacji przekazanych przez Zamawiającego, a dotyczących czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Zamawiającemu przysługuje prawo porównywania cen biletów lotniczych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej, w tym przez Internet, obowiązujących na dzień zgłoszenia zapytania przez Zamawiającego. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej analizy porównawczej okaże się, że oferowana przez Wykonawcę cena całkowita biletu lotniczego jest wyższa od najniższej ceny całkowitej biletu lotniczego oferowanego na rynku i spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oferowanego biletu po cenie nie wyższej niż 100 % najniższej ceny oferowanej na rynku. Cena ta będzie następnie pomniejszona o upust zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie i powiększona o opłatę transakcyjną Wykonawcy wskazaną w ofercie. Przelot oznacza podróż jednej osoby do wskazanego miejsca w relacji tam i z powrotem, z uwzględnieniem przesiadek i przerw dotyczących tej samej podróży. Wyloty oraz powroty mogą następować w każdym dniu tygodnia bez względu na fakt, czy jest to dzień pracy Zamawiającego, czy też nie. b)dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego droga e-mailową lub telefoniczną. c)dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej lub faksu niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji. d)umożliwienia Zamawiającemu zgodnie z zasadami przewoźnika w sytuacjach nie dających się przewidzieć, zmiany rezerwacji: klasy, czasu, terminu podróży oraz danych pasażera. Wszelkie koszty operacyjne ww. zmian wliczone są w opłatę transakcyjną Wykonawcy. Jeżeli zmiana rezerwacji wiązać się będzie z koniecznością dokonania ponownej kalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązany będzie do uregulowania powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. e)zakupu biletów lotniczych zgodnie z warunkami uzgodnionymi z Zamawiającym i określonymi przez Zamawiającego w zleceniu stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru umowy. f)przekazania biletów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej lub faksu w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia wykupu rezerwacji i przekazania biletu. Bilety papierowe zostaną wystawione w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego i zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym wylotem. W wyjątkowych sytuacjach, gdy podróż będzie się rozpoczynać w innym miejscu niż Warszawa lub poza granicami kraju, bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie linii lotniczej na lotnisku w miejscu wylotu lub dostarczony odbiorcy w inny sposób, uzgodniony z Zamawiającym, umożliwiający rozpoczęcie podroży. g)anulowania zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami przewoźnika, u którego wykupiono bilet lub dokonano rezerwacji biletu. Wszelkie koszty operacyjne anulowania biletu wliczone są w opłatę transakcyjną Wykonawcy. W sytuacji, w której nie jest możliwe anulowanie rezerwacji, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztu biletu. h)dostarczenia faktur za bilety do siedziby Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym. Na fakturze VAT powinny być wyszczególnione: numer faktury, numer biletu, trasa podróży, data wylotu, imię i nazwisko pasażera, cena całkowita biletu, upust Wykonawcy wskazany w ofercie oraz opłata transakcyjna Wykonawcy wskazana w ofercie. i)wyznaczenia minimum dwóch pracowników i wydzielenia linii telefonicznych do kontaktu z pracownikami Zamawiającego oraz do dokonywania na rzecz Zamawiającego czynności wymienionych w punktach od a) do h) w dni robocze (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.15. do 16.15. W dni ustawowo wolne od pracy oraz w dni robocze w godzinach od 16.15. do 8.15. dnia następnego, Wykonawca zapewni dyżurny numer telefonu, pod którym będzie dostępna osoba będąca w stanie zapewnić Zamawiającemu dokonanie rezerwacji biletu, zmian w rezerwacji: klasy, czasu, terminu podróży oraz danych pasażera w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego i nie dających się wcześniej przewidzieć. Wykonawca przekaże Zamawiającemu imiona i nazwiska wyznaczonych pracowników oraz numery linii telefonicznych w dniu zawarcia umowy. Ponadto w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: a)telefonicznego lub e-mailowego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu dokonanej uprzednio rezerwacji. b)przekazywania Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca raportu - zbiorczego zestawienia zrealizowanych zleceń w miesiącu poprzednim, zgodnie z wzorem raportu - zbiorczego zestawienia stanowiącym Załącznik nr 4 do wzoru umowy. c)przedstawienia na każdorazowe wezwanie Zamawiającego poświadczenia (w formie pisemnej podpisanej przez przewoźnika) uzyskania wykazanej w zestawieniu: ceny taryfowej przewoźnika, opłat lotniskowych, podatków oraz innych opłat i należności zapłaconych przewoźnikowi przez Wykonawcę dotyczących wybranego przez Zamawiającego zrealizowanego zlecenia oraz przedstawienia listy przewoźników, których ceny taryfowe biletów były brane pod uwagę przy wyborze najtańszej oferty przelotu, zgodnie z warunkami określonymi w zleceniu. d)Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. Usługi świadczone przez Wykonawcę w przypadku rezerwacji i zakupu biletów u przewoźników IATA, w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać standardy IATA w zakresie sprzedaży biletów lotniczych. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty certyfikat przynależności IATA w przypadku linii lotniczych będących członkami IATA lub dokument potwierdzający aktualną akredytację IATA uprawniającą do usługi w zakresie agencji sprzedaży biletów lotniczych. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7000 złotych (słownie siedem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Nr 31 1130 1017 0020 0045 1020 0001 z informacją na dokumencie przelewowym - dla URE - BO-260-02-2011. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: od dnia - do dnia, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył w wymaganym terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy (wskazanych w rozdziale 5 SIWZ) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art.24 ust.2 ustawy Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art.46 ust.3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto opłaty transakcyjnej (manipulacyjnej) za wystawienie 1 biletu lotniczego LCA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ure.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach