Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie

Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Kościuszki 46/48
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210160, 5210135 , fax. 089 5275588
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie
    ul. Kościuszki 46/48 46/48
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210160, 5210135, fax. 089 5275588
    REGON: 51100257800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych , na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie w okresie od 15.11.2012 r. do 31.03.2014 r. W okresie trwania umowy przewiduje się loty do: Szwecji, Francji, Rosji, Kanady i na Białoruś. Zamawiający informuje, że w okresie od stycznia 2012 r. do czerwca 2012 r. zrealizowano zakup zagranicznych biletów lotniczych dla potrzeb RDLP w Olsztynie na kwotę 28 340 zł brutto (wartość ta obejmuje koszty związane z rezerwacją, sprzedażą i wystawieniem biletu łącznie z ceną biletu wynikającą z taryfy przewoźnika) W ramach świadczenia usługi rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych wykonawca zobowiązany będzie do: a) wyszukania optymalnego połączenia pod względem ceny oraz czasu trwania podróży oraz przedstawienia zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż następnego dnia w godzinach pracy biura RDLP w Olsztynie tj. do 15:15 od złożenia zamówienia (drogą elektroniczną e-mail, fax, w szczególnych przypadkach telefonicznie) przez zamawiającego minimum 2 wariantów przelotu (jeśli występują), z określeniem warunków podróży w tym m.in. czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży, oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; b) przekazania zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji zawierającego ostateczną datę wykupu biletu na warunkach określonych w rezerwacji (przede wszystkim zachowanie określonej w rezerwacji ceny biletu lotniczego); wykonawca będzie informował o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonywanych wcześniej rezerwacjach; c) dostarczenia biletów elektronicznych na określone przez zamawiającego adresy poczty elektronicznej niezwłocznie tj. nie później niż 3 godz. od momentu przekazania przez wykonawcę prośby o wystawienie biletu, bilety elektroniczne będą przekazywane na adresy poczty elektronicznej (e-mail) określone przez zamawiającego bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) używanego przez wykonawcę (niedopuszczalne jest przekazywanie tych biletów z adresów /skrzynek poczty elektronicznej wykonawcy); d) dostarczenia biletów papierowych do siedziby zamawiającego lub w miejsca wskazane przez zamawiającego na trasy na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych, w terminie ustalonym przez strony, nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem podróży; e) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. Wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez wykonawcę zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) używanego przez wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu określonego w % od ceny biletu lotniczego przewoźnika, jakiego wykonawca udzieli zamawiającemu przy sprzedaży biletu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach