Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12
    31008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą. 1.1.Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik A do Formularza oferty. 1.3.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą, które będą dotyczyć wyjazdów (podróży służbowych) zlecanych przez Zamawiającego na potrzeby: szkoleń, konferencji, kursów, staży, spotkań itp., zwanych w dalszej części spotkaniami. 1.4.Zamawiający przewiduje rocznie zakup usług hotelowych w następującej ilości: Rok 2016: a)usługi hotelowe w Polsce – brak b)usługi hotelowe za granicą – do 24 Rok 2017: a)usługi hotelowe w Polsce – do 64 b)usługi hotelowe za granicą – do 42 Rok 2018: a)usługi hotelowe w Polsce – do 43 b)usługi hotelowe za granicą – do 42 1.5.Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość rzeczywistych potrzeb może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego i w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilości noclegów pomiędzy latami z zastrzeżeniem, iż łączna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie. Wartość szacunkowa noclegów krajowych wynosi: 23.651,28 zł, wartość szacunkowa noclegów zagranicznych wynosi 71.768,16 zł. Niewyczerpanie kwoty lub ilości noclegów nie daje Wykonawcy podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1.6.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc hotelowych zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami: a)rezerwacje i pośredniczenie w sprzedaży noclegów ze śniadaniem w pokojach jednoosobowych (SINGLE) z łazienką i dostępem do internetu. W przypadku braku możliwości rezerwacji noclegów zgodnie z ww. wymaganiami, Zamawiający dopuszcza możliwość noclegu w pokoju dwuosobowym lub noclegu bez śniadania po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że śniadanie musi być podane w obiekcie, w którym rezerwowane są noclegi, b)standard hotelu/pensjonatu: dwugwiazdkowy lub trzygwiazdkowy lub o standardzie jak dla hotelu dwugwiazdkowego lub trzygwiazdkowego w cenie nie przekraczającej cen określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013r. z późn. zm. (stawki obowiązujące w danym roku) w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu służby. 1.7.Zlecenie na usługi hotelowe będzie składane przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez Wykonawcę) wg zlecenia w godzinach od 08.00-15.00. 1.8.Zlecenie rezerwacji będzie zawierało: a)daty noclegów, b)liczbę gości hotelowych i ich imiona i nazwiska, c)liczbę pokoi, d)informacje o docelowym miejscu spotkania., 1.9.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na adres mailowy Zamawiającego, co najmniej 2 warianty wyboru noclegów spełniające wymagania Zamawiającego w terminie do 24 h od daty wysłania zlecenia. 1.10.Warianty miejsc hotelowych przedstawione przez Wykonawcę będą wynikiem wyszukania optymalnych miejsc pod względem: a)ceny, b)położenia względem docelowego miejsca spotkania dla osób oddelegowanych przez Zamawiającego (do 5 km), c)czasu na ewentualny dojazd do miejsca docelowego spotkania (w przypadku braku możliwości rezerwacji noclegu w bliskim położeniu). 1.11.Każdy z wariantów winien zawierać: a)datę rezerwacji, b)nazwę i adres hotelu, c)standard hotelu, d)odległość od wskazanego miejsca spotkania, e)cenę noclegu oferowaną przez hotel, f)cenę noclegu po uwzględnieniu ewentualnego zaoferowanego przez hotel lub Wykonawcę upustu, g)cenę noclegu z uwzględnieniem opłaty transakcyjnej i zaoferowanego przez Wykonawcę lub hotel upustu. 1.12.Zamawiający dokona wyboru noclegu kierując się założeniami określonymi w ust. 1.10., za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną w terminie 2 dni licząc od dnia otrzymania propozycji przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedłożonej propozycji i jeżeli stwierdzi, że oferta nie jest najkorzystniejsza, to zażąda od Wykonawcy korzystniejszej propozycji, w czasie nie dłuższym niż 12h. 1.13.Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia od Zamawiającego, Wykonawca dokona rezerwacji miejsc hotelowych, a następnie prześle potwierdzenie dokonanej rezerwacji Zamawiającemu za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. 1.14.Wykonawca, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, zapewni możliwość anulowania rezerwacji (za pośrednictwem poczty e-mail lub faksu), przed dokonaniem płatności przez Wykonawcę. Zmian w zakresie terminu rezerwacji można dokonywać bezkosztowo, jeżeli zostanie to zgłoszone przed wykupieniem noclegu. Imiona i nazwiska osób korzystających z usługi hotelowej mogą zostać zmienione przez Zamawiającego do jednego dnia przed planowanym noclegiem. 1.15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca noclegu lub terminu określonego w zamówieniu składanym przed dokonaniem rezerwacji, nie później jednak niż na 2 dni przed planowanym noclegiem. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za dokonywanie powyższych zmian. 1.16.Wykonawca zapewni sprawny kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail) z wyznaczonymi osobami oraz serwis reklamacyjny 24 godziny na dobę w celu m.in. realizacji reklamacji. 1.17.Wykonawca dołoży szczególnej staranności i poufności przy wykonywaniu wszystkich czynności związanych z realizacją zamówienia. 1.18.Wykonawca przejmuje obowiązki składania ewentualnych odwołań i reklamacji dotyczących realizowanych usług hotelowych. 1.19.W przypadku zarezerwowania przez Wykonawcę hotelu/pensjonatu niezgodnego ze standardami określonymi w SIWZ Wykonawca zapewni, po zgłoszeniu telefonicznym lub w formie elektronicznej, w ciągu 4 godzin nocleg w standardzie wymaganym lub wyższym wraz z transportem do tego miejsca. Zamawiający w tym wypadku poniesie koszty jedynie do wysokości określonej na zgłoszeniu rezerwacyjnym. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy od zapłacenia kar umownych określonych w umowie. 1.20.Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej możliwej do uzyskania promocji, upuście etc. niezwłocznie o podjęciu wiadomości o takiej ofercie. 1.21.Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby korzystające z usługi w obiektach, w których zarezerwowane będą miejsca noclegowe. 1.22.Usługi hotelarskie będą realizowane w następujących krajach: Polska i pozostałe kraje Unii Europejskiej. 1.3Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.3.1Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014r., poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. 1.3.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia: 1.3.2.1 koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, 1.3.2.2 koordynacja pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, 1.3.2.3 zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 1.3.2.4 monitorowanie terminowości przy realizacji każdej rezerwacji oraz przy zachowaniu innych terminów określonych umową, 1.3.2.5 bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 1.4 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 1.3.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). 1.5 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę będącą pracownikiem, o której mowa w pkt. 1.3. 1. 1.6 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 1.3.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 1.3.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach