Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie regeneracji turbosprężarek do pojazdów służbowych

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8412743, 8412740 , fax. 061 8412744
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2A 2A
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8412743, 8412740, fax. 061 8412744
    REGON: 63070341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie regeneracji turbosprężarek do pojazdów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy i regeneracji części, zespołów i podzespołów do pojazdów służbowych znajdujących się na stanie KWP w Poznaniu i jednostek jej podległych w postaci turbosprężarek (ze stałą oraz zmienną geometrią łopatek) dla pojazdów służbowych m-ki Fiat Ducato, Fiat Bravo oraz Kia Ceed i pozostałych. 2.Szacowana ilość usług objętych postępowaniem: Fiat Ducato 3,0 MJ 157 KM, r. prod.2008-2010 - 30 usług; Kia Ceed 2,0 CRDI, 140 KM, r. prod. 2008-2010 oraz 1,6 CRDI r. prod. 2012 - 40 usług; Fiat Bravo, 1,9 MJ 16V 150 KM , rok. prod. 2008-2009 - 20 usług; Pozostałe pojazdy (np. VW Caddy 1,9 Tdi, VW T-5 2,5 Tdi, Opel Astra 1,4 T, Opel Insignia 2,0T, Nissan Pathfinder 2,5 Dci, Alfa Romeo 1,7 Tbi. ) - 20 usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501160001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach