Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie regeneracji i /lub naprawy, wymiany podzespołów z służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 3. Usługi będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na podstawie indywidualnych zleceń podpisanych przez Naczelnika Wydziału Transportu KWP w Szczecinie określających ilość i podzespół przeznaczony do regeneracji, składanych pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy. 4. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w ciągu ilości dni roboczych zaoferowanych w ofercie, licząc od dnia otrzymania zlecenia wraz z pojazdem w którym występuje uszkodzony podzespół do regeneracji, w rozumieniu art. 111 § 2 Kodeksu cywilnego. 5. Odbiór pojazdu wraz z podzespołem po regeneracji odbywać się będzie każdorazowo na podstawie faktury (z podaniem numeru niniejszej umowy oraz numeru zlecenia, którego dotyczy), wystawionej przez Wykonawcę zgodnie z treścią zlecenia przez pracownika/ów Zamawiającego upoważnionego/nych do jego przyjęcia. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów oraz wiedzy technicznej jak również z definicją APRA (Automotive Parts Rebuilders Association- Stowarzyszenia Regenerujących Części Motoryzacyjne)- regeneracja to odbudowa używanej części pojazdu, przeprowadzona zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej. Część poddana wszystkim etapom procesu regeneracji powinna odzyskać funkcje odpowiadające nowemu produktowi. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do wykonania prac określonych w umowie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także odpowiednią wiedzą oraz doświadczeniem w tym zakresie i zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie ze sztuką i wiedzą techniczną. 8. Wykonawca oświadcza, że osoby wykonujące usługę w jego imieniu posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 9. Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne służące do regeneracji i/lub naprawy, wymiany podzespołów sprzętu transportowego niezbędne do realizacji usługi muszą być nowe, nieregenerowane, dopuszczone do obrotu, spełniające wszystkie obowiązujące normy, wolne od wad, stanowiące wyłączną własność Wykonawcy i nie obciążone prawami osób trzecich. 10. Wykonawca dokona regeneracji i/lub naprawy podzespołu ze sprzętu transportowego Zamawiającego poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta sprzętu transportowego, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno-użytkowych. 11. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość usług w załącznikach nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz – formularz asortymentowo - cenowy, jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Gwarancja udzielona na wykonaną usługę będzie nie krótsza niż 12 miesięcy od momentu bezusterkowego odbioru. 13. Zamawiający wymaga umieszczenia przez Wykonawcę w składanej ofercie cenowej następujących danych : a. - wskazania okresu udzielanej gwarancji na wykonaną usługę, b. - wskazania czasu realizacji usługi ( odpowiednio dla danej części do której składa ofertę). 14. Dotyczy wszystkich części – Wykonawca zależnie od składanej oferty do danej części musi dokładnie określić położenie warsztatu z podaniem dokładnego adresu (kod pocztowy, miasto, ulica, numer). 15. Regenerowany i/lub naprawiany podzespół będzie zabezpieczony przed kradzieżą oraz dostępem osób nie działających w imieniu Wykonawcy w czasie całego okresu realizacji regeneracji. 16. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związaną z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz obejmującej kradzież, utratę, uszkodzenie lub zniszczenie podzespołu powierzonego do naprawy w ramach umowy. 17. W odniesieniu do części I, III, V, VI i VII wykonanie usługi dla każdego podzespołu regenerowanego będzie odbywało się w następujący sposób: a/ Zamawiający dostarczy podzespoły podlegające usłudze do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00; b/ podstawą wykonania usługi będzie zlecenie załącznik nr 6 do siwz dostarczony do warsztatu Wykonawcy, wraz z podzespołem do regeneracji. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym do naprawy podzespołem regenerowanym i/ lub naprawianym; c/ Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru podzespołu po regeneracji; d/ po wykonanej usłudze Zamawiający odbierze podzespół regenerowany z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy w części zdawczo-odbiorczej. 18. W odniesieniu do części II i IV wykonanie usługi dla każdego podzespołu regenerowanego wraz z pojazdem będzie odbywało się w następujący sposób: a. Zamawiający dostarczy pojazd wraz z podzespołem podlegającym usłudze do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00; b. podstawą wykonania usługi będzie zlecenie załącznik nr 7 do siwz dostarczony do warsztatu Wykonawcy, wraz z pojazdem i podzespołem do regeneracji. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym pojazdem i podzespołem regenerowanym i/ lub naprawianym; c. Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru pojazdu wraz z podzespołem po regeneracji; d. po wykonanej usłudze Zamawiający odbierze pojazd wraz z podzespołem po regeneracji z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy w części zdawczo-odbiorczej. 19. W przypadku ujawnienia innych uszkodzeń i niesprawności nie objętych zleceniem Wykonawca przesyła kosztorys naprawy będący załącznikiem nr 8 do siwz ze wskazaniem zwiększonego zakresu naprawy, przy czym terminy wykonania usługi są analogiczne. 20. Zamawiający wystawi dodatkowe zlecenie wykonania usługi na ujawnione uszkodzenia i niesprawności nieobjęte pierwszym zleceniem, z uwzględnieniem zmian zakresu i sposobu naprawy podzespołu regenerowanego. 21. W przypadku gdy Zamawiający wprowadzi zmiany w kosztorysie, Wykonawca zobowiązuje się do przesłania ostatecznego kosztorysu wykonania usługi regeneracji i/ lub naprawy podzespołu zgodnego ze zleceniem pierwotnym oraz ze zleceniami dodatkowymi z uwzględnieniem informacji o zmianach zakresu i sposobu regeneracji podzespołu przekazanego przez Naczelnika Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 22. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi regeneracji wyłącznie po zatwierdzeniu kosztorysu naprawy przez Kierownictwo Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że wykonana jest ona nieprawidłowo lub niezgodnie z postanowieniami umowy. 24. Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami przewidzianymi w § 8 ust. 1 pkt. b. 25. Naprawy będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. 26. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części usługi Podwykonawcy – warsztatowi wyspecjalizowanemu w danym obszarze usług przy czym Wykonawca będzie zobowiązany udzielać każdorazowo wszelkich informacji dotyczących podwykonawcy zwłaszcza miejsca regeneracji i/lub naprawy podzespołu. 27. Wykonawca odpowiada za czynności własne oraz osób, z których pomocą będzie wykonywał zobowiązanie wynikające z umowy lub którym wykonanie tych zobowiązań powierzy. 28. W przypadku realizacji umowy z udziałem podwykonawców, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie działania lub zaniechania swoich podwykonawców jak za swoje działania lub zaniechania. 29. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza asortymentowo - cenowy według wzoru stanowiącego załącznik 4.1 – 4.7 do siwz 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach