Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Kolbuszowa oraz Gminy Niwiska

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333, , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, , fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Kolbuszowa oraz Gminy Niwiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Kolbuszowa oraz Gminy Niwiska” w zakresie: – linia nr 1 – zadanie nr 1 – linia nr 2 – zadanie nr 2 – linia nr 3 – zadanie nr 3 Dla linii nr 1, 2, 3 organizatorem jest Gmina Kolbuszowa. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60112000-6 Usługi w zakresie Publicznego Transportu Zbiorowego Organizatorem usługi jest Gmina Kolbuszowa (Zamawiający), wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi przewozowe zgodnie z wyznaczonymi liniami komunikacyjnymi i rozkładem jazdy, przy zachowaniu przepisów Ustawy prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze późn. zm.), Ustawy prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983 z późn. zm.), rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) a także innych przepisów prawa dotyczących operatorów i przewoźników. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, do których zalicza zapewnienie kierowców autobusów, dyspozytorów, osób zarządzających transportem oraz samych autobusów. Realizacja zadań przewozowych nr 1, nr 2, nr 3 objętych przedmiotem postępowania sprowadza się do obsługi linii komunikacyjnych na terenie gminy Kolbuszowa zgodnie z informacją: Zadanie nr 1- L1 – 1.1 - Kosowy – Hucina – Niwiska – Trześń – Hucisko – Zapole – Nowa Wieś – Kolbuszowa – Werynia Zadanie nr 1- L1 – 1.2 - Niwiska – Trześń – Hucisko – Zapole – Nowa Wieś – Kolbuszowa – Werynia Zadanie nr 2- L2 - Domatków – Leszcze - Huta Przedborska – Przedbórz –Bukowiec – Kolbuszowa – Bukowiec – Domatków Zadanie nr 3 – L3 - Kolbuszowa - Kolbuszowa Górna – Kupno – Widełka – Widełka Mała Zadanie nr 1- L1 – 1.1 – długość [km] – 61; Liczba kursów na dobę (w dni robocze Pon. - Pt) - 3 Zadanie nr 1- L1 – 1.2 – długość [km] – 41; Liczba kursów na dobę (w dni robocze Pon. - Pt) – 1 Zadanie nr 2- L2 – długość [km] – 32; Liczba kursów na dobę (w dni robocze Pon. - Pt) – 3 Zadanie nr 3- L3 – długość [km] – 17; Liczba kursów na dobę (w dni robocze Pon. - Pt) – 6 Długość podana jest dla wariantów tras w relacji w jedną stronę. Ilość kursów podana jest sumarycznie w relacjach: „tam” i „z powrotem”. Wykonawca będzie świadczył przewozy w dni robocze od poniedziałku do piątku oprócz świąt. W dniach 1 stycznia, pierwszy i drugi dzień Wielkanocy, pierwszy i drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, oraz: 6I, 1V, 3V, Zielone Świątki, Boże Ciało, 15VIII, 1XI, 11XI kursy na liniach L1, L2, L3 nie są wykonywane. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o przebieg tras stanowiących Załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przebieg tras i ilość kursów może ulec zmianie jedynie w wyniku uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie trwania umowy, jeżeli zajdą okoliczności zewnętrzne (w szczególności zamknięcie lub remont dróg). Wykonawca będzie świadczył usługi autobusami o cechach minimalnych: - liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 40, - liczba miejsc siedzących nie mniejsza niż 30, - ogrzewanie (możliwość utrzymania temp wewn. nie niższej niż 10 st. C w dowolnych warunkach pogodowych w zimie), - drzwi otwierane bez udziału pasażera, - wysokość wnętrza w przejściu nie mniej niż 185cm, - wyposażenie w system do sprzedaży biletów, - okna uchylne lub przesuwne w min 50% szyb bocznych, lub wentylatory wywiewno- nawiewne, Środki transportu muszą być sprawne technicznie i posiadać badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym. Wykonawca winien dysponować odpowiednią liczbą środków transportu wyprodukowanych nie wcześniej niż w 1995 r. (z przebiegiem nie większym niż 700 000 km), przystosowanych do drogowego przewozu osób, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami aby zapewnić sprawną i bezkolizyjną komunikację na wszystkich liniach. Środki transportu muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, prawa o ruchu drogowym, ochrony środowiska oraz warunków technicznych pojazdów, w tym wymagania w stosunku do pojazdów używanych do przewozu osób w transporcie zbiorowym. Autobusy nie mogą wykazywać oznak nadmiernego wyeksploatowania/zużycia w stosunku do wieku. Ilość minimalna środków transportu wynosi: - dla linii L1: 1 szt. + 1 szt. rezerwowego, - dla linii L2: 1 szt. + 1 szt. rezerwowego, - dla linii L3: 1 szt. + 1 szt. rezerwowego. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia autobusów w tablice kierunkowe, podające przystanek końcowy. Wysokość czcionki oznakowania nie może być mniejsza niż 120mm. Wykonawca do oferty załączy wykaz posiadanych pojazdów spełniających wymogi określone w pkt 4.7 i 4.8, lub/i porozumienie w sprawie planowanego wynajmu/leasingu pojazdów na okres umowy. Wykaz powinien zawierać: markę, typ, ilość miejsc (w tym siedzących), nr rejestracyjny, rok produkcji, przebieg, informację, czy pojazd jest wyposażony w klimatyzację. W każdym wypadku, jeżeli wykonawca (Operator) w trakcie realizacji umowy - pozyska dodatkowy pojazd przeznaczony do realizacji umowy - musi spełniać on warunku określone w pkt 4.7 i 4.8 przedmiotowego opisu, a Operator przez wprowadzeniem go do użytku - informuje o tym fakcie Organizatora, podając informacje analogicznie jak powyżej. Organizator może zażądać na etapie świadczenia usługi przekazania kopii dowodów rejestracyjnych w/w pojazdów, oraz okazania samych pojazdów. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy nie znajduje się w Gminie Kolbuszowa lub gminie graniczącej z Gminą Kolbuszowa - Organizator ma prawo zażądania okazania pojazdów w miejscowości Kolbuszowa. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych z ich właścicielami lub zarządcami. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania uzgodnionych rozkładów jazdy w formie papierowej oraz elektronicznej Zamawiającemu. Dotyczy to zarówno rozkładów jazdy poszczególnych linii w formie scalonej. Wykonawca, przed rozpoczęciem świadczenia usługi, na własny koszt umieszcza na przystankach rozkłady jazdy wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia. Elementy te Wykonawca zobowiązany jest wykonać w jednolitej formie i umieścić na wszystkich obsługiwanych przystankach komunikacji oraz systematycznie (nie rzadziej niż co dwa tygodnie) uzupełniać brakujące. Wymogi minimalne dotyczące nośnika i rozkładów jazdy „przystankowych”: - nośnik wykonany z materiału trwałego (zaleca się metalowy lub z pvc, przykręcany do słupka przystankowego), pozbawiony ostrych krawędzi, z zabezpieczeniem przed łatwym uszkodzeniem/kradzieżą rozkładu (min. szyba z plexiglasu, zabezpieczona śrubą lub zawleczką niemożliwą do usunięcia/odkręcenia bez narzędzi), - rozkład jazdy podający informacje: oznaczenie w nagłówku literowo-cyfrowe linii czcionką min 10mm, oznaczenie w nagłówku kierunku (przystanek końcowy) czcionką min 5mm, oznaczenie w nagłówku nazwy bieżącego przystanku, oznaczenie w nagłówku nazwy Operatora (z nr telefonu, dopuszcza się umieszczenie logo), oznaczenie godzin odjazdu dla dni roboczych - czcionką wysokości min 5 mm, oznaczenie przystanku końcowego. informacja o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji, - rozkład jazdy powinien być zabezpieczony folią przez zawilgoceniem, - na nośniku (zaleca się aby był to druk oddzielny od rozkładu) umieszcza się informację o cenach biletów ulgowych i miesięcznych, oraz o sposobie i miejscu nabycia biletów miesięcznych. Wykonawca winien na bieżąco przekazywać Zamawiającemu wszelkie uwagi i informacje dotyczące obsługiwanych linii komunikacyjnych, w szczególności co do rozkładów jazdy, stanu napełnienia środków transportu oraz własnych obserwacji lub wniosków mogących wpłynąć na usprawnienie funkcjonowania komunikacji w gminie. Wykonawca w razie zaistnienia takiej konieczności na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do każdorazowego dostosowania rozkładu jazdy poszczególnych tras, w szczególności w celu zapewnienia skomunikowania linii L1, L2, L3 z innymi liniami funkcjonującymi na ich przystankach krańcowych. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznych sprawozdań z realizacji świadczonych usług w tym informacji dotyczących liczby przewiezionych pasażerów, oraz liczby sprzedanych biletów jednorazowych i miesięcznych w rozbiciu na rodzaje biletów (normalne, ulgowe). Informacja dotycząca ilości przewiezionych pasażerów winna być składana na każdą linię komunikacyjną oddzielnie. Sprawozdania będą składane do 2 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca rozliczeniowego. Za miesiąc rozliczeniowy uznaje się miesiąc kalendarzowy, w którym Operator dokonał sprzedaży biletów jednorazowych i/lub biletów miesięcznych z ustawową ulgą. Wykonawca zobowiązany jest opracować regulamin przewozu osób zgodnie z art. 47 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2016r. poz. 1867) i przedłożyć go do zatwierdzenia Zamawiającemu. W każdym pojeździe Wykonawca zobowiązany jest umieścić wyciąg regulaminu przewozu osób, oraz pouczenie o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji. Wykonawca winien zapewnić sprawność techniczną eksploatowanych środków transportu według wymogów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. W razie zaistnienia awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępczy (rezerwowy) środek transportu przystosowany do drogowego przewozu osób o cechach nie gorszych (określonych w pkt 4.7 i 4.8) niż pojazdy wykorzystywane do obsługi linii oraz zadysponować nim niezwłocznie po powzięciu informacji o awarii. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania wysokiego standardu świadczonych usług przewozowych i norm jakości obsługi w realizacji usług przewozowych, a przede wszystkim do: przestrzegania rozkładów jazdy; punktualnego i zgodnego z rozkładem jazdy obsługiwania linii komunikacyjnych; utrzymania środków transportu w należytym stanie technicznym i estetycznym; właściwej jakości obsługi pasażerów pod względem punktualności, komfortu podróży; pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu ze środka transportu świadczonej osobom niepełnosprawnym oraz osobom o ograniczonej sprawności ruchowej; umieszczania na środkach transportu widocznych z zewnątrz, tablic informacyjnych o aktualnej trasie przebiegu; nieumieszczania reklam wewnątrz środków transportu i na zewnątrz środka transportu; zapewnienie funkcjonowania w autobusach oświetlenia wewnętrznego, sprawnego ogrzewania w okresie niskich temperatur oraz klimatyzacji (dotyczy pojazdów, dla których Wykonawca zadeklarował w ofercie wyposażenie w klimatyzację); bieżącego informowania Zamawiającego o utrudnieniach w ruchu istotnych dla prawidłowego świadczenia usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego; zapewnienie sprawności systemu łączności zewnętrznej zapewniającej kierowcy kontakt z Wykonawcą i innymi służbami. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrywania skarg i reklamacji składanych przez pasażerów, dotyczących realizacji świadczonych usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, z należytą starannością oraz prowadzenia ewidencji skarg i reklamacji. Skargi i reklamacje przyjmowane będą przez Wykonawcę pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Wykonawcy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę. Informację o sposobie przyjmowania skarg i reklamacji Wykonawca umieszcza w wyciągach z regulaminu przewozów w środkach transportu i zastępczych środkach transportu. Wykonawca udziela pasażerom odpowiedzi na skargi i reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni o dnia ich otrzymania. Do 21 dnia po każdym półrocznym okresie świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest przekazać informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji złożonych w okresie trwania umowy wraz z kopią ich ewidencji oraz liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, Wykonawca podlega karze pieniężnej zgodnie z art.64 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2016r. poz.1867). W przypadkach nadzwyczajnych, związanych z nieprzewidzianymi utrudnieniami w ruchu drogowym tj. wypadek drogowy, zajęcie pasa drogowego, awaria na drodze, imprezy sportowe na drodze, Wykonawca zobowiązany będzie skierować środek transportu na inną trasę ustaloną w porozumieniu z Zamawiającym. Zakres rzeczowy powierzonej usługi użyteczności publicznej transportu zbiorowego w zakresie przewozów pasażerskich obejmuje w okresie obowiązywania umów na poszczególnych zadaniach pracę przewozową realizowaną na liniach L1 (zadanie nr 1), L2(zadanie nr 2), L3(zadanie nr 3). Ilość przepracowanych wozokilometrów określona zostaje jako iloczyn kilometrów na danej linii i ilości kursowanych dni roboczych w danym roku kalendarzowym zgodnych z ustalonym rozkładem jazdy. Przedmiotem oferty składanej przez Wykonawcę jest ustalenie przez niego kosztu jednego kilometra wykonania usługi - kwota netto oraz brutto. Do kalkulacji wielkości jednego kilometra Wykonawca (Operator) weźmie pod uwagę: - przychody ze sprzedaży biletów i opłat dodatkowych (jeśli wystąpią), - przychody w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów na liniach komunikacyjnych, - wszelkie koszty poniesione w trakcie realizacji usługi publicznego transportu zbiorowego, do realizacji której to usługi nabędzie prawo po wyborze, w szczególności koszty: przygotowania i wykonania usługi, uzyskania ew. uzgodnień administracyjnych. Wielkość koszt jednego wozokilometra wykonania usługi - kwota netto oraz brutto nie podlega waloryzacji w okresie trwania umowy (12 miesięcy) z tytułu wzrostu/spadku kosztów: Wozokilometr – jednostka miary pracy eksploatacyjnej autobusu, przy czy 1 wozokilometr to przejazd autobusu na odległość 1 kilometra. Wykonawca w ofercie określa wartość jednego kilometra wykonania usługi w zł/km (w odniesieniu do podanych ilości km wykonywanych na terenie Gminy Kolbuszowa oraz Gminy Niwiska) odrębnie dla: Linii L1 (zadania nr 1), Linii L2 (zadania nr 2), Linii L3 (zadania nr 3). Rozliczenie finansowe między Zamawiającym (Organizatorem), a Wykonawcą (Operatorem) będzie następowało w cyklach miesięcznych, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, na podstawie ilości rzeczywiście przejechanych w danym miesiącu kilometrów, osobno dla każdej linii, na co Wykonawca przedstawi zestawienie ilości kilometrów dla każdej linii odrębnie. Wykonawca (Operator) wystawi po zakończeniu każdego miesiąca dokument będącą podstawą do przekazania przez Zamawiającego (Organizatora) wynagrodzenia. Załącznikiem do tego dokumentu będzie zestawienie opisane w pkt 4.31. Wypłata rekompensaty nastąpi w terminie nie krótszym niż 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu (Organizatorowi) dokumentu będącego podstawą do przekazania przez Zamawiającemu (Organizatorowi) wynagrodzenia. Przychody ze sprzedaży biletów oraz opłat dodatkowych (jeśli wystąpią) stanowią dochód Wykonawcy (Operatora). Przychody w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów na liniach komunikacyjnych stanowią dochód Wykonawcy (Operatora). Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział III). Zabezpieczenie należytego przedmiotu zamówienia: tak 5%. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: - dla linii nr 1 – zadanie nr 1: 2 500,00 zł brutto, - dla linii nr 2 - zadanie nr 2: 1 500,00 zł brutto, - dla linii nr 3 – zadanie nr 3: 1 300,00 zł brutto. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); gwarancjach bankowych (oryginał); gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2140). W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 6.2.3 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2140).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 1 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 2 SIWZ c) Zobowiązanie do udostępnienia (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) d) Dowód opłacenia wadium. e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach