Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2013-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Siechnice na terenie Gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewóz na trasie;Siechnice-Kotowice-Groblice-Zębice-Sulimów-Bogusławice-Ozorzyce-Łukaszowice-Święta Katarzyna-Siechnice, naprzemiennie w obie strony.Trasy określa mapa stanowiąca załącznik nr 1 E. Druk i pośrednictwo sprzedaży biletów w imieniu Zamawiającego i na rzecz Wykonawcy; Prowadzenie kontroli dokumentów przewozu osób lub bagażu;Zorganizowania i wdrożenia automatycznego systemu rejestracji:lokalizacji pojazdów;punktualności kursowania i jakości usług przewozowych;pracy przewozowej. Zamawiający wymaga osobistego świadczenia usług przewozowych przez Wykonawcę, za wyjątkiem sytuacji niezależnych od przewoźnika, takich jak: awarie, dojazdy techniczne, uruchomienia dodatkowych kursów. Usługi przewozowe obejmują:a)Przewozy realizowane na trasach podstawowych linii komunikacyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 06.09.2015 roku; b)Przewozy okresowe realizowane na trasach objazdowych, w ramach tzw. zastępczej organizacji ruchu. Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia dodatkowych kursów pojazdami dodatkowymi i wynikających z tego zmian w rozkładach jazdy według zasad określonych w Załączniku nr 1 C (stanowiący integralną część siwz) o nazwie; Zasady planowania realizacji usług przewozowych; Dokonania zmiany rozkładu jazdy w sytuacji, gdy utrudnienia w ruchu nie pozwolą na prawidłową realizację obowiązującego rozkładu jazdy, co może skutkować koniecznością wprowadzenia przez Wykonawcę dodatkowego pojazdu oraz w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, a spowodowanych siłami natury (np. zalanie drogi, podtopienia na terenie Gminy Siechnice). W przypadku awarii autobusu podstawowego Wykonawca uruchomi, w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili wystąpienia awarii, tzw. autobus zastępczy. Autobus zastępczy nie powinien kursować dłużej niż 1 dzień, przedłużenie tego terminu wymaga bezwzględnej pisemnej zgody Zamawiającego. Po uzyskaniu takiej zgody, wprowadzenie autobusu zastępczego możliwe jest na nieprzerwany okres nie dłuższy niż 30 dni. W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa ze względu na remonty dróg, nastąpi wykonanie tzw. przewozów okresowych, realizowanych na trasach objazdowych przebiegających możliwie najbliższej trasy podstawowej. Zysk ze sprzedaży biletów, stanowić będzie dochód Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do comiesięcznych dotacji przekazywanych na rachunek Wykonawcy w stałej kwocie, do dnia 24 każdego miesiąca, na podstawie faktury oraz raportów o wykonanych usługach, składanych przez Wykonawcę w kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, parter budynku, do 10 dnia każdego następnego miesiąca. W przypadku, gdy dzień ten wypadać będzie w święta lub dni wolne od pracy, faktura i raport powinien zostać złożony pierwszego dnia roboczego, po tym dniu. Wymagania techniczne dotyczące taboru - tzw. mały tabor, minimalne wymagania Zamawiającego spełnia autobusy typu Autosan Wetina lub Jelcz M081MB (szczegóły określa Załącznik nr 1 B). W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niżej wymienionym dokumencie.Liczba autobusów - minimum 2. Dodatkowo przewoźnik powinien złożyć oświadczenie o posiadaniu autobusu zastępczego. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku 1 A.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawa z dnia 6 września 2001 r . o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zmianami). Szczegółowe wymaganie i zakres usług zawierają , załączniki nr 1 A, 1 B, 1 C, 1 D, 1 E, stanowiące integralną część siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko: Szkoły Podstawowej w Wińsku, Publicznego Gimnazjum w Wińsku, Szkoły Podstawowej w Krzelowie, Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie oraz Szkoły Podstawowej w Głębowicach wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz doprowadzania ucznia do szkoły (rano i powrót)
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-21 - Przewóz uczniów do szkół na terenie gminy Legnickie Pole
Dodano: 2016-06-13 - Transport tłucznia kamiennego oraz miału kamiennego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 33, leśnictwo Kopaniec, Nadleśnictwo Szklarska Poręba.
Dodano: 2016-05-18 - PN 37/16- świadczenie usługi transportu mieszanin żywieniowych, do pacjentów żywionych pozajelitowo i dojelitowo w warunkach domowych
Dodano: 2016-04-22 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Oleśnica Śląska na terenie leśnictwa Malerzów i Bartków - II etap.
Dodano: 2015-12-31 - Transport pojemników
Dodano: 2015-12-23 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 22 etap II, Nadleśnictwo Węgliniec.
Dodano: 2015-10-08 - Transport mieszanki kamiennej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Oleśnica Śląska na terenie leśnictwa Maleszów i Bartków.
Dodano: 2015-09-25