Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6782709 , fax. 56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6782709, fax. 56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach międzygminnych łączących Gminę Lubicz z miastem Toruń według ustalonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Odpłatność za wykonywane usługi będzie składać się z: 3.1.1. Wpływów ze sprzedaży biletów jednorazowych i miesięcznych, których maksymalną wysokość określono uchwałą Rady Gminy Lubicz Nr XXVIII/325/2012 z dnia 26 października 2012 r. .Opis systemu taryfowego wraz z cenami biletów obowiązującymi w okresie trwania umowy określony został w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.1.2. Dopłaty do każdego zrealizowanego wozokilometra wynikającego z rozkładu jazdy. Dopłacie podlegają wyłącznie wozokilometry na liniach rozkładowych pomiędzy przystankami. Z dopłat wyłącza się dojazdy i zjazdy do/z zajezdni. 3.1.3. Dopłaty do sprzedaży biletów ulgowych wynikających z ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1440 ze zmianami) na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o Publicznym transporcie drogowym (Dz. U. z 2011 r. Nr 5, poz. 13 - ze zmianami). 3.1.4. Wpływów z opłat dodatkowych, których sposób ustalania wynika z uchwały Rady Gminy Lubicz Nr XII/123/2011 z dnia 29.07.2011 r. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania uprawnień do przejazdów ulgowych, wynikających z uchwały Rady Gminy Lubicz, przy czym ulgi te nie będą refundowane przez Zamawiającego. Katalog ulg gminnych określony jest w obecnie obowiązującej uchwale Rady Gminy Lubicz Nr XII/122/2011 z dnia 29.07.2011 r. Zamawiający przewiduje rozszerzenie katalogu ulg o wprowadzenie ulgi dla rodzin wielodzietnych (troje dzieci i więcej), poprzez objęcie 100 % ulgą w przejazdach środkami komunikacji zbiorowej na podstawie biletów jednorazowych i imiennych biletów miesięcznych dzieci i młodzieży uczącej się do 24 roku życia oraz studentów do 26 roku życia oraz objęcie 50 % ulgą w przejazdach rodziców i opiekunów prawnych tych dzieci, gdy pozostają z nimi we wspólnym gospodarstwie domowym. Uprawnienie do wymienionych ulg będzie przysługiwało na podstawie aktualnej karty rodziny wielodzietnej. W związku z tym przyjęcie przez Radę Gminy Lubicz nowej uchwały z takim katalogiem ulg będzie wiązało wykonawcę przez okres trwania umowy. 3.3. Przewóz osób będzie się odbywał na liniach, wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do SIWZ; przebieg poszczególnych linii obrazuje mapa stanowiąca załącznik Nr 2a do SIWZ (pdf). 3.4. Szacunkowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, dla każdej linii wykazano w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w rozkładzie jazdy, w tym zmian tras przebiegu linii, uruchomienia nowych linii i wariantów, likwidacji wybranych linii, zmian obsad taborowych oraz ilości wozokilometrów. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowego zwiększania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia związanego z obsługą imprez masowych, organizacją komunikacji specjalnej, kierowania autobusów na trasy zastępcze związane z przebudową lub rozbudową infrastruktury drogowej oraz występującymi wypadkami lub innymi losowymi zdarzeniami niezależnymi od przewoźnika. Zwiększanie lub zmniejszanie wielkości pracy przewozowej może kształtować się w granicach od -20,0 % do +20,0 % wielkości pracy przewozowej określonej w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.7. Wszelkie pisemne zmiany w rozkładzie jazdy oraz strukturze taborowej będą wprowadzane na podstawie uzgodnień pisemnych z wykonawcą bez konieczności zmiany treści umowy oraz po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą być dokonywane częściej jak co 6 miesięcy, przy czym pierwsza zmiana rozkładu jazdy może być dokonana po upływie 3 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim, które spełniają wymagania określone w załączniku Nr 4 do SIWZ. Autobusy muszą posiadać wyposażenie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3.9. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia pojazdu rezerwowego. Pojazd rezerwowy może być wykorzystywany przez wykonawcę do świadczenia usługi przewozu tylko na czas niezbędny, związany z usunięciem awarii pojazdu liniowego. 3.10. Autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). 3.11. Przystanki autobusowe: 3.11.1. Zamawiający umożliwi wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków i zatok autobusowych będących w jego gestii. 3.11.2. Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ udostępnia wykonawcy warunki oraz zasady korzystania z przystanków, określone przez właściwych zarządców tych obiektów dla przystanków nie będących w gestii Zamawiającego. 3.11.3. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach zlokalizowanych na terenie gm. Lubicz obciąża Zamawiającego. 3.12. Usługę przewozu osób wykonawca będzie świadczył zgodnie z odpowiednimi przepisami, postanowieniami niniejszej SIWZ oraz złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 19.000 zł. , słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych (art. 45 ustawy Pzp). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1 pieniądzu, 10.3.2 poręczeniach bankowych, 10.3.3 gwarancjach bankowych, 10.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 10.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10.6. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.7. Wykonawca dołącza do składanej oferty dowód wniesienia wadium w oryginale, bądź w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, podpisanej przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 10.8. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania (art. 24 ust. 2, pkt. 4 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach