Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przygotowania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Świnoujściu w oparciu o dzierżawione pomieszczenia gospodarcze zakładu w okresie od 01 Czerwiec 20

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Żeromskiego 21
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 321 21 70 , fax. 0-91 321 21 70
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
    ul. Żeromskiego 21 21
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 321 21 70, fax. 0-91 321 21 70
    REGON: 81201207800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip106.lo.pl/?cid=2505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przygotowania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Świnoujściu w oparciu o dzierżawione pomieszczenia gospodarcze zakładu w okresie od 01 Czerwiec 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) przygotowywanie posiłków dla około 30 pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Świnoujściu w oparciu o dzierżawione pomieszczenia gospodarcze zakładu; b) odbiór
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, b.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - w myśl art. 24 ustawy Pzp, 2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI. siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 8. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złożą wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI. siwz w formie i treści wymaganej niniejszą siwz i ustawą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta składana przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przykładowy jadłospis dekadowy (10 dni) uwzględniający dietę podstawową, cukrzycową i łatwo strawną wg przyjętego wzoru jadłospisu; 2) wypełniony formularz ofertowy; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 6) oświadczenie o przedstawieniu Zamawiającemu na 3 dni przed podpisaniem umowy: polisy potwierdzającej że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 50 000,00 zł z rozszerzeniem na nienależyte wykonanie zobowiązania na kwotę 100 000,00 zł. (obowiązującej przez cały czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu kserokopii polisy OC potwierdzonej przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni przed końcem ważności obowiązującej umowy OC z rozszerzeniem); 7) pełnomocnictwo do działania w cudzym imieniu, - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 3, 4, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 4 składa dokumenty zawierające oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty musza być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Pozostałe wymagania. 1. Zamawiający żąda złożenia oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami w języku polskim. 2. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione pkt I ppkt. 3, 4, 5 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału powyższego dokumentu. 5. Dokumentu przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Forma koncepcji żywienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip106.lo.pl/?cid=2505
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach