Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 w formie zakupu biletów miesięcznych

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6156000 , fax. 87 6150800
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6156000, fax. 87 6150800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 w formie zakupu biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 w formie zakupu przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie od 1.09.2014 r. do 30.06.2016 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz.U.Nr 46, poz. 432 z późn.zm.). 1.1. Przewidywana liczba uczniów dowożonych do szkół wynosi 248 tj: I Trasa -Niedrzwica, Piękne Łąki, Bałupiany , Somaniny, Mażucie, Pietraszki, Użbale - 64. II Trasa - Osieki, Jany , Rożyńsk Mały, Sokoły, Juchnajcie. Skocze, Kośmidry- 74. III Trasa - Botkuny, Koniszki, Jurkiszki, Galwiecie - 80. IV Trasa - Dunajek, Siedlisko - 30 1.2 Trasy , miejscowości i szkoły , z których realizowany będzie dowóz, ilość uczniów zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ według, którego zamówienie będzie realizowane. 1.4. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SIWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca może świadczyć odpłatnie usługi transportowe na rzecz innych osób ( mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych , z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom i uczniom w autobusie. 1.3. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego. 1.4. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu( kierowca nie może być jednocześnie opiekunem w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun ). 1.5. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż o godz. 7.15 i nie później niż o godz. 7.50. 1.6. Odwożeni ze szkół dwa razy dziennie : po pięciu godzinach lekcjach tj. pomiędzy. 12.50, a 13.00 po siedmiu godzinach lekcyjnych tj. pomiędzy godz. 14.35, a 14.50 do miejscowości wskazanych w - Załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowy (Dz.U z 2013 r. , poz. 1414 z póżn.zm.). 1.8. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 1.9. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 1.10. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 1.11 Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.12. Zaleca się Wykonawcy do przeprowadzenia szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia ( wizja lokalna ) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach