Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie

Sąd Rejonowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5359261 , fax. 081 53 59 261
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5359261, fax. 081 53 59 261
    REGON: 00032305100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. ZADANIE 1 - obejmuje usługę przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i ich części/podzespołów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznych ilości przemieszczeń. W związku z powyższym, Zamawiający określając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej dla poszczególnych zakresów (rodzajów usług). Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ przemieszczanie pojazdów do 3,5 t w obrębie do 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 79 b/ przemieszczanie pojazdów o ciężarze pow. 3,5 t w obrębie do 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 2 c/ kilometrów przemieszczania pojazdów spoza obrębu 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 400 km. d/ spraw sądowych, w których może wystąpić konieczność przemieszczania części/podzespołów - 4 ZADANIE 2 -obejmuje usługę parkowania (przechowywania) pojazdów przez okres, gdy pozostają one do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznych ilości pojazdów i czasu ich parkowania. W związku z powyższym, Zamawiający podając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej dla poszczególnych zakresów (rodzajów usług). Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ parkowanie pojazdów do 3,5t - 74 szt. (z danych dotychczasowych wynika, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 223 doby), b/ parkowanie jednośladów - 5 szt. (Zamawiający przyjmuje, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 30 dób), c/ parkowanie pojazdów o ciężarze pow. 3,5t - 1 szt. (z danych dotychczasowych wynika, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 60 dób), ZADANIE 3 - obejmuje usługę przechowywania części/podzespołów pojazdów przez okres, gdy pozostają one do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznej ilości przechowywanych części/podzespołów i czasu ich przechowywania. W związku z powyższym, Zamawiający określając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej. Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ powierzchni zajmowanej przez części/podzespoły - 24m2 b/ średni czasokres przechowywania części/podzespołów - 365 dób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca składający ofertę na zadanie pierwsze powinien posiadać licencję uprawniającą do podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców powinien złożyć w formie oryginału oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy [zgodnie z formularzem stanowiącym dodatek nr 4 do SIWZ ]; (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty powinien dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Na potwierdzenie warunku określonego w cz. A ust. 1 lit a) i d) powyżej - Wykonwca powinien złożyć także: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. (Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. Aktualne na dzień lub tożsame). W przypadku składania oferty wspólnej dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) w przypadku składania oferty na zadanie pierwsze - licencję, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2-3 i 5 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach