Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji KPP w Będzinie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji KPP w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pozycja 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking, z którym KPP Będzin posiada zawartą umowę w odległości do 20 km od siedziby KPP Będzin, ul. Bema 1 Pozycja 2. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem KPP Będzin na wskazany przez te jednostki parking /inny niż parking, z którym KPP Będzin posiada zawartą umowę/ Pozycja 3. Holowanie pojazdów służbowych Policji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie; b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaie zamówienia czyli: - wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym /Dz.U. Nr 204 poz. 2088 z 2004r z póź. zmianami/ z wyjatkiem określonym w art. 3 ust. 1 pkt. 2 ustawy, - wykonawcy, którzy dysponują pojazdem specjalnym /laweta/ o ładowności co najmniej 3 tony, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 metrów wyposażonym w wciągarkę oraz sprzętem specjalistycznym przystosowanym do holowania pojazdów z ważnymi badaniami technicznymi, właściwie oznakowanym, - wykonawcy posiadający ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte na zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt. 3, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, ze przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy). 3. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprawnym sprzętem i urządzeniami oraz wykaz tego sprzętu. 6. Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z wpisem, iż jest to pojazd specjalny pomocy drogowej i ma ważne badanie techniczne, a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów - również dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania nimi. Dodatkowo oświadczenie, iż pojazdy te znajdują się w bardzo dobrym stanie technicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach