Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeglądów serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych) i konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w roku 2020 w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg. zadań 1-16

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Filaretów 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
    REGON: 60972765000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeglądów serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych) i konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w roku 2020 w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg. zadań 1-16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie przeglądów serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych) i konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w roku 2020 w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg. zadań 1-16: Zadanie nr 1 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń w budynkach przy Al. Zygmuntowskich 4 (Icemania, MRD, Hala Niedzieli) Zadanie nr 2 – Przeglądy serwisowe i konserwacja agregatu chłodniczego lodowiska Icemania Zadanie nr 3 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynku AQUA Lublin Zadanie nr 4 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku AQUA Lublin Zadanie nr 5 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń wentylacyjnych na stadionie ARENA Lublin Zadanie nr 6 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych na stadionie ARENA Lublin Zadanie nr 7 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń gastronomii ARENA Lublin Zadanie nr 8 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń wentylacyjnych na stadionie START Zadanie nr 9 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych na stadionie START Zadanie nr 10 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń ul. Filaretów i Kazimierza Wielkiego Zadanie nr 11 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń MDV Zadanie nr 12 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń w CSR Łabędzia Zadanie nr 13 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń nad Zalewem w obiektach MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o, Zadanie nr 14 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynku KS Lublinianka przy ul. Leszczyńskiego 19 Zadanie nr 15 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń Haier Zadanie nr 16 – Przeglądy serwisowe i konserwacja urządzeń Hevalex Usługa będzie realizowana zgodnie z harmonogramem zawartym wraz z wykazem urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz ich lokalizacją w kosztorysach ofertowych stanowiących zał. nr 1A.1 -1A.16 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, zaleceniami producentów urządzeń i warunkami gwarancji, obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną. Szczegółowy opis wymagań w stosunku do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać certyfikat dla przedsiębiorców wydany, na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. 2019r. poz. 2158). – dot. zad. nr 1-4, 6-7, 9-11,13, 15 i 16.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 i pkt 6.3 oraz oświadczenia w pkt. 6.4 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach