Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeglądów instalacji i urządzeń gazowych, utrzymywania pogotowia technicznego dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości i awarii w instalacjach gazowych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2015 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,6 5 i 7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeglądów instalacji i urządzeń gazowych, utrzymywania pogotowia technicznego dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości i awarii w instalacjach gazowych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2015 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,6 5 i 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów instalacji i urządzeń gazowych, utrzymywania pogotowia technicznego dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości i awarii w instalacjach gazowych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr1, 5, 6 i 7. 3.2.Zakres robót obejmuje m.in: 1)Wykonanie rocznej okresowej kontroli instalacji i urządzeń gazowych na podstawie wykazu adresowego, harmonogramu uaktualnionego co kwartał oraz wystawianych w jego oparciu zleceń, zgodnie z zakresem prac (załącznik nr 8 do SIWZ) obejmującym m.in: -Przygotowanie zawiadomień o okresowym sprawdzeniu instalacji zgodnie z ob-owiązującym harmonogramem przeglądów. -Sprawdzenie szczelności zaworu głównego, miejsc przejścia rur przez ściany i stropy. -Sprawdzenie szczelności poziomów i pionów w pomieszczeniach piwnicznych, dostępności do zaworów. -Sprawdzenie szczelności instalacji poziomej i pionowej na klatkach schodowych włącznie z zaworami na piętrach. -Sprawdzenie stężenia gazu w kanałach zbiorczych, za ekranami, w zabudowanych wnękach licznikowych. -Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej w lokalu - stan gazomierza, zaworów, instalacji, połączeń elastycznych z odbiornikiem i czy urządzenie posiada atest. -Oznakowanie miejsc wycieku gazu, bezzwłoczne powiadomienie zarządcy o zaistniałej sytuacji. -Pomiar stopnia stężenia tlenku węgla w pomieszczeniu gdzie jest zainstalowane urządzenie. -Pomiar stopnia stężenia tlenku węgla za czopuchem na wlocie do kanału spalinowego. -Sprawdzenie na ruchu/ podczas pracy/ jaki jest stan techniczny urządzeń gazowych i zgodność z dokumentacją techniczno-ruchową ich podłączenia do sieci i do komina. -Trwałe odłączenie od sieci niesprawnych urządzeń gazowych, których stan zagraża zdrowiu lub życiu mieszkańców, powiadomienie o odłączeniu Zarządcę budynku. -Bezzwłoczne zgłoszenie przypadków zalewaniu rur gazowych lub urządzeń z sieci wodnej. -Natychmiastowe pisemne poinformowanie Kierownika odpowiedniej Administracji Nieruchomości lub osoby upoważnionej przez Zamawiającego o każdym przypadku konieczności wykonania robót pozostających w zakresie przedmiotowym umowy, -Wykonanie czynności związanych z roczną kontrolą stanu technicznego instalacji gazowych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. c Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn zm.). 2)Usuwanie stwierdzonych w wyniku kontroli nieprawidłowości i usuwanie awarii instalacji gazowych, obejmujących m.in: -wymianę odcinków rur stalowych różnych średnic, -wymianę kurków gazowych różnych średnic, -wymianę kuchni gazowych, -wymianę podgrzewaczy wody gazowych, -regulację kuchni gazowych i podgrzewaczy wody, -wymianę skrzynek gazowych. 3) Świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego: Zakres usług obejmuje usunięcie lub zabezpieczenie wycieku gazu poprzez wymianę uszczelek lub głowic w zaworach gazu, a w ostateczności odcięcie gazu do zagrożonej strefy. 3.1.). W okresie ostatnich trzech lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wy-konano od 1 do 5 wyjazdów pogotowia gazowego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. 3.3. Zakres prac określają: -Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla każdej z Admini-stracji Nieruchomości: AN 1, AN 5, AN 6, AN 7), -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, -Zakres czynności rocznej okresowej kontroli instalacji i urządzeń gazowych - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, -Wykaz adresowy budynków (dla każdej z Administracji Nieruchomości: AN 1, AN 5, AN 6, AN 7) - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1. Wykonania rocznej okresowej kontroli instalacji i urządzeń gazowych na podstawie wykazu adresowego, harmonogramu uaktualnionego co kwartał oraz wystawianych w jego oparciu zleceń. W celu przeprowadzenia kontroli Wykonawca: a)powiadamia najemców o terminie przeprowadzania kontroli z odpowiednim wyprzedzeniem, poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych oraz danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę. b)w przypadku niemożności przeprowadzenia przedmiotowej kontroli we wszystkich lokalach, wyznacza drugi termin oraz informuje o tym fakcie najemców poprzez umieszczenie w widocznych miejscach ogłoszenia, zawierającego dokładną informację o dniu, dacie w co najmniej dwóch przedziałach czasowych (nietożsamych z pierwszym terminem), danych kontaktowych osób przeprowadzających kontrolę, numery lokali w których kontrola zostanie przeprowadzona oraz prośbę o indywidualne ustalenie terminu, w przypadku niemożności udostępnienia lokalu w terminie przewidzianym w ogłoszeniu. c)po przeprowadzeniu kontroli w drugim terminie, w razie potrzeby, sporządza zbiorczy raportu poświadczający brak udostępnienia lokalu celem przedłożenia właściwej terytorialnie Administracji Nieruchomości. d)w oparciu o raport o którym mowa w pkt. c) następuje wyznaczenie przez Za-mawiającego użytkownikom lokali ostatecznego trzeciego terminu przeprowadzenia kontroli przez Wykonawcę, który zobligowany jest go dotrzymać, e)sporządza protokół z rocznej okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych, zgodnie, który powinien być podpisany przez zespół dokonujący przeglądu i zawierać określone informacje. f)w celu potwierdzenia (w protokole) wykonania rocznej kontroli stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych uzyskuje podpis: -lokatora, użytkownika (dla lokali) -dozorcę domu albo administratora (dla części ogólnodostępnych budynku). g)natychmiastowe pisemne poinformowanie Kierownika odpowiedniej Administracji Nieruchomości lub osoby upoważnionej przez Zamawiającego o każdym przypadku konieczności wykonania robót pozostających w zakresie przedmiotowym umowy, h)wykonanie czynności związanych z roczną kontrolą stanu technicznego instalacji gazowych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. c Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 2.Usuwania stwierdzonych w wyniku kontroli nieprawidłowości i usuwanie awarii w instalacjach gazowych, według następujących zasad: a)świadczenie stałej gotowości do niezwłocznego wykonania prac związanych z usuwaniem stwierdzonych w wyniku kontroli nieprawidłowości i usuwaniem awarii w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00, b)przystąpienie do usuwania awarii w objętych umową budynkach i lokalach najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego na numer telefonu alarmowego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin, chyba że na zleceniu przewidziano inny termin usunięci awarii. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku otrzymania zgłoszenia w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po dniu w którym otrzymał zgłoszenie. c)przystąpienia do realizacji usuwania stwierdzonych w wyniku kontroli nieprawidłowości w terminie 1 dnia roboczego po otrzymaniu od Zamawiającego protokołu oraz zlecenia. 3. Świadczenie usług w zakresie pogotowia gazowego: a)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia usług pogotowia gazowego w godzinach od 16:00 do 8:00 oraz całą dobę w dni wolne od pracy, w ramach którego Wykonawca zobowiązuje się usunąć lub zabezpieczyć wycieku gazu poprzez wymianę uszczelek lub głowic w zaworach gazu, a w ostateczności odciąć gaz do zagrożonej strefy, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili ich zgłoszenia telefonicznego na numer telefonu alarmowego. 3.5.Realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. 3.6.Realizacji prac będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. 3.7.Prowadzenia prac zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Norma-mi a także przepisami BHP i PPOŻ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi cał-kowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. 3.8.Zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.9.Utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji prac przez cały czas ich trwania. 3.10.Używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania prac oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania prac. 3.11.Bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania prac po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych prac z zapewnieniem ich utylizacji. 3.12).Rozliczenie wykonanych prac: 1)Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2)Za roboty w zakresie usuwania nieprawidłowości i usuwania awarii instalacji gazowych, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu po-wykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosz-torysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys ofertowy rozliczane będą w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty po-dane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publi-kowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SECOCENBUD dla województwa mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu, powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SECOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 3)Za kontrolę instalacji wraz z urządzeniami gazowymi 1 lokalu, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Rozliczenie za świadczenie usług w zakresie kontroli instalacji wraz z urządzeniami gazowymi nastąpi według rzeczywistej ilości kontroli lokali jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. 4)Za świadczenie usług pogotowia gazowego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 1 wyjazd pogotowia. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia gazowego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów pogotowia gazowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.750,00zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach