Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6613400 , fax. 023 6623214
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku
ul. Sienkiewicza 7 7
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6613400, fax. 023 6623214
REGON: 00030870300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego m.in. tomografu komputerowego, aparatów USG, aparatów do EKG, defibrylatorów, pomp strzykawkowych i infuzyjnych. Szczegółowy wykaz sprzętu objętego niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają świadectwo kwalifikacyjne typu E w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych lub inne zaświadczenie upoważniające do przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)świadectwo kwalifikacyjne typu E w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych lub inne zaświadczenie upoważniające do przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego dla osób, które będą wykonywać zamówienie. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawo zamówień publicznych. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 : 1) pkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie jednorazowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2016-07-27 - Usługi w zakresie przeglądów serwisowych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. RZP-43/DM/2015
Dodano: 2015-11-18 - Świadczenie usługi w zakresie serwisu technicznego rezonansu magnetycznego; znak sprawy: AEZ/S-119/2015
Dodano: 2015-10-14 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego
Dodano: 2015-09-14 - Usługi w zakresie przeglądów serwisowych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego RZP-31/DM/2015
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. DZP/94/2015
Dodano: 2015-07-20 - Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/75/2015
Dodano: 2015-06-23 - Konserwacja i bieżąca obsługa aparatury medycznej i komputerów oraz oprogramowania komputerowego służących do wykonywania badań przesiewowych noworodków
Dodano: 2015-06-01 - Świadczenie usług konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych w jednostkach organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-049/2015
Dodano: 2015-05-12 - USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATÓW DO ZNIECZULANIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SZPITALU KLINICZNYM DZIECIĄTKA JEZUS
Dodano: 2015-04-10