Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania (Pustki Cisowskie - w odległości nie większej niż 200 metrów od przystanku ZKM Bławatna na ul. Chabrowej - 1 terminal; Plac Górnośląski - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Plac Górnośląski na ul. Wielkopolskiej - 1 terminal; Dąbrowa - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Dąbrowa Centrum na ul. Wiczlińskiej - 1 terminal; Chwarzno - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Chwarzno Apollina na ul. Chwarznieńskiej - 1 terminal) - godziny otwarcia : od poniedziałku do piątku - wwymiarze siedmiu godzin w przedziale czasowym od 8.00-18.00 Wielkość zamówienia: średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali dwunastu miesięcy: 7 000 000 zł. Zamawiający nie gwarantuje wskazanej wysokości sprzedaży, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od popytu na bilety w danym punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia : wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi/usług w zakresie sprzedaży biletów o łącznej wartości marży od sprzedanych biletów nie mniejszej od: 100 000 zł netto , Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługa/usługi wskazane w wykazie usług zostały wykonane należycie, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji) zawartych w złożonych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) wykazu usługi/usług wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, e) dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługa/usługi wskazane w wykazie usług zostały wykonane należycie, f) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) oświadczenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wymienionego w pkt.III ppkt.1 tabeli oraz oświadczenia wymienionego w pkt. III ppkt.2 tabeli w zakresie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- Zamawiający przed podpisaniem umowy - nie będzie żądał umowy regulującej ich współpracę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-18-09.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy pasażerskie oraz krajowe przewozy lotnicze.
Dodano: 2016-03-16 - Przedmiotem zamówienia jest obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy pasażerskie oraz krajowe przewozy lotnicze
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
Dodano: 2015-10-09 - Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Dodano: 2015-01-13 - Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Dodano: 2014-09-29 - REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ, spr 50/KPW/PGK/2014
Dodano: 2014-05-20 - REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ. spr NR 40/KPW/PGK/2014
Dodano: 2014-04-07 - Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Dodano: 2014-03-31 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
Dodano: 2014-02-19 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200.000 euro na obsługę Urzędu Miasta Gdyni w zakresie sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy pasażerskie oraz krajowe przewozy lotnicze
Dodano: 2013-12-06