Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia księgowości dla Niepołomickiego Centrum Medycznego Sp.z.o.o.

Niepołomickie Centrum Medyczne sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, ul. Korczaka 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2812661 , fax. 012 2812661
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepołomickie Centrum Medyczne sp. z o. o.
    ul. Korczaka 1 1
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 012 2812661, fax. 012 2812661
    REGON: 12089131600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie prowadzenia księgowości dla Niepołomickiego Centrum Medycznego Sp.z.o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia księgowości ( doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo - płacowa) dla Niepołomickiego Centrum Medycznego Sp.z.o.o: 1.Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z uwzględnieniem bieżących zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów finansowych. 2.Segregowanie tematycznie dowodów księgowych za dany miesiąc. 3.Dekretowanie przekazanych dokumentów księgowych według ustalonego w spółce planu kont, w tym: a)Kontrolowanie przesłanych elektronicznie dowodów księgowych pod względem ich zgodności z przekazanymi oryginałami dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży towarów, materiałów, pozostałych usług oraz dowodami obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. b)Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych, niezbędnych do rozliczenia danego miesiąca. c)Prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT d)Terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków, dochodowego od osób prawnych i podatku VAT. e)Terminowe i prawidłowe ustalanie podatku dochodowego od osób fizycznych, będących pracownikami Zleceniodawcy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-8B, PIT-11. f)Terminowe składanie wszystkich deklaracji w urzędach skarbowych. g)Wypełnianie deklaracji i raportów dotyczących ubezpieczenia społecznego i terminowego ich składania w ZUS. h)Bieżące uzgadnianie funkcjonujących kont księgowych. i)Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilansu). j)Sporządzanie sprawozdań przesłanych przez GUS. k)Sporządzanie tabel rozliczeń międzyokresowych biernych i rozliczeń międzyokresowych czynnych za dany rok. l)Sporządzanie tabel amortyzacyjnych środków trwałych na dany rok. m)Sporządzanie list płac dla pracowników Zleceniodawcy na podstawie przekazanej dokumentacji, obejmujących: -Wynagrodzenie zasadnicze, -Wynagrodzenie za czas choroby, -Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe, -Premie, -Zasiłki chorobowe, -Inne składniki wynagrodzenia (ekwiwalenty). n)Udzielanie wszelkich wyjaśnień osobom kontrolującym dokumentację finansową spółki. o)Prowadzenie ksiąg rachunkowych metodą komputerową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości przy użyciu systemu finansowo-księgowego przyjętego w biurze Zleceniobiorcy. p)Udostępnienie Zleceniodawcy nieodpłatnie poprzez połączenie terminalowe posiadanego oprogramowania na minimum 4 (siedem) stanowisk, w tym: - 1 (jedno) stanowisko w dziale kadr i płac, - 1 (jedno) stanowiska w dziale księgowości, - 2 (dwa) stanowiska w dziale handlu, zapewniającego poprawne funkcjonowanie firmy Zleceniodawcy w dziedzinie gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz księgowości, jak również ewidencji środków trwałych pozwalające na natychmiastową kontrolę nad zarządzaniem Spółki. q) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania CDN Optima. r) Zapewnienie serwisu informatycznego dla oprogramowania CDN Optima.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Spełnia/Nie spełnia. Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnia/Nie spełnia. Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnia/Nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ( co najmniej jednej), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za zrealizowane zamówiemie o podobnym charakterze rozumieć się będzie wykonanie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych, obsługa kadrowo - płacowa), a za porównywalną wielkość - o wartości nie mniejszej niż 35 000zł brutto ( na którą to wartość mogą się składać nie więcej niż dwie usługi), Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Potwierdzenie posiadanych uprawnień, Oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg handlowych, prowadzenia obsługi kadrowo - płacowej)., Dokument potwierdzajacy wpisanie na listę Doradców Podatkowych, Dokument potwierdzający wpisanie Wykonawcy na listę Doradców Podatkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niepolomice.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną