Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu, zgodnie z treścią SIWZ oraz Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, Projektem umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Usługi pralnicze powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującą technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane do prania i czyszczenia odzieży środki lub substancje piorące, w tym niebezpieczne posiadać winny aktualną opinię, atest, deklarację lub certyfikat Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego upoważnionego podmiotu, który potwierdza jakość używanych środków lub substancji piorących, w tym niebezpiecznych. 3. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, na każde wezwanie Zamawiającego winien niezwłocznie udostępnić do wglądu dokumenty wymienione w punkcie poprzedzającym. 4. W przypadku przedmiotów zaopatrzenia mundurowego pochodzących z izb chorych usługi pralnicze świadczone winny być w oparciu o wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz.1568, załącznik nr 1, rozdział XIV – Prania)oraz akceptowane przez państwowy nadzór sanitarny. 5. Miejsca odbioru i dostawy przedmiotów, do i z magazynów wymiennych Zamawiającego w:  Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66 (Centrum Szkolenia Sił Powietrznych)  Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 (JW. 4653)  Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 (JW. 2117). 6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”. 7. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji usługi w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”. 8. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. 9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 10. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. 11. Świadczone w ramach prawa opcji usługi muszą być takiej samej jakości jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym, na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie, z tym, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. 12. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom – art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać nazwę podwykonawcy/ podwykonawców oraz zakres czynności jakie będą oni wykonywać. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli posiada: (1) aktualne zaświadczenie, że pralnia posiada certyfikat NCAGE – Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej, określający wymagania dotyczące systemu jakości dla wojska (w zakresie świadczonych usług); (2) aktualne zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o zezwoleniu na pranie odzieży i bielizny pościelowej pochodzącej ze służby zdrowia oraz, że pralnia spełnia wymogi pod względem fachowym i sanitarnym w tym zakresie; (3) aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarzadzania ISO 9001:2015 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze); (4) aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikat, że Wykonawca wdrożył i stosuje system kontroli skażenia biologicznego System RABC – System Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego, zgodny z wymaganiami normy PN-EN 14065:2016-07 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. wypełniony formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, 3. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania, 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach