Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
    pl. Hirszfelda 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3689584, fax. 71 36 89 583; 36 89 234
    REGON: 00029009600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu; postępowanie znak: ZP/PN/54/20/IEL/AWO, 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać m.in. zgodnie z : - Usługa winna być wykonana zgodnie z zobowiązującymi przepisami w zakresie wymagań sanitarno-epidemiologicznych, - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz.U. 2000.40.469), - Ustawą z dnia 05.12.2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2008 nr 234 poz. 1570 ze zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27.05.2010r. w sprawie zakresu, sposobu i częstotliwości prowadzenia kontroli wewnętrznej w obszarze realizacji działań zapobiegających szerzeniu się zakażeń i chorób zakaźnych (Dz.U.2010.100.646). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1., znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ - Zestawienie asortymentowo- ilościowo-cenowe, Załączniku nr 8 do SIWZ - Projekt umowy. 3.4. Zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę/ konsorcjum (oferta wspólna) kluczowych części zamówienia, tj. usługi prania i usługi transportu 3.5. Zgodnie z art. 36b, ust 2 ustawy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.6. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 ze zmianami.) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: pracowników , którzy realizują fizycznie usługę i wykonują takie czynności jak: przyjęcie dostawy bielizny brudnej, pranie, dezynfekcja, prasowanie lub maglowanie, naprawa, składanie i pakowanie asortymentu, przygotowanie do wysyłki i transport.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 14.000,00 zł 9.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 9.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 9.4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszenie Zamawiającego. 9.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska nr 57 1500 1793 1217 9000 7528 0000 z dopiskiem „ZP/PN/59/19/IEL/JG. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.7. W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna – oryginał dokumentu wniesienia wadium (tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia) należy złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą. 9.8. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 9.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 9.10 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia wymagał Zamawiający, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.10.Zamawiający zażąda w terminie określonym przez zamawiającego ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a, ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust.2, pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.12.Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.13.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia warunki zatrzymania wadium przez Zamawiającego muszą być wyraźnie wymienione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenie określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie aktualnego dokumentu – opinii/decyzji wystawionej przez uprawniony organ sanitarno – epidemiologiczny, że pralnia świadczy usługi w zakresie: prania, dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz ubrań ochronnych i roboczych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zapewnienia właściwych warunków sanitarno-epidemiologicznych w placówkach służby zdrowia, w tym między innymi Wykonawca musi spełniać wymagania określone w ustawie o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 05.12.2008r. Dz.U. Nr 234, poz. 1570 oraz z 2009r. Nr 76, poz. 641 (ze zm.),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach