Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do SPZPOZ w Zduńskiej Woli w okresie od 6.07.2023 do 31.12.2023 r. ”

Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, Szadkowska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 824 92 24
  • Data zamieszczenia: 2023-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    Szadkowska 2
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 824 92 24
    REGON: 731004489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpoz-zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do SPZPOZ w Zduńskiej Woli w okresie od 6.07.2023 do 31.12.2023 r. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu - sprzątaniei dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli na okres od 6.07. 2023 do 31.12.2023 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SWZ:a) Szczegółowy wykaz prac wewnątrz budynku Przychodni lekarskiej, laboratoriumi gabinetu rehabilitacji mieszczącego się w Zduńskiej Woli przy ul. Srebrna 11. zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.b) Szczegółowy wykaz prac wewnątrz budynku Przychodni lekarskiej w Zduńskiej Woli przy ul. Szadkowska 2 zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.c) Szczegółowy wykaz prac wewnątrz budynku Przychodni dla dzieci zdrowychi chorych w Zduńskiej Woli przy ul. Mickiewicza 4 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.d) Szczegółowy wykaz prac w budynku Ośrodka Zdrowia w Annopolu Starym 5A 98-220 Zduńska Wola zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.e) Szczegółowy wykaz prac związany ze sprzątaniem terenów zewnętrznych, w tym sprzątanie wokół budynków oraz sprzątanie parkingów należących do SPZPOZ(w okresie zimowym odśnieżanie) zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ. ). Usługa sprzątania wokół budynków dotyczy lokalizacji przy budynkach:- ul. Srebrna 11 w Zduńskiej Woli,- ul. Szadkowska 2 w Zduńskiej Woli,- ul. Mickiewicza 4 w Zduńskiej Woli.3. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w wymienionych,w ust. 2 lit.a-d budynkach, w tym sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń biurowych, gabinetów zabiegowych, gabinetów lekarskich, laboratorium, pomieszczeń socjalnych, magazynków, brudowników oraz sanitariatów jak również innych pomieszczeń typu korytarze i klatki schodowe.4. Poza szczegółowym opisem zadań do wykonania przedstawionym w załącznikach nr 2 - 5 do SWZ w poszczególnych przychodniach jest również dostarczanie i uzupełnianie na koszt Wykonawcy środków czystości w tym mydła, ręczników jednorazowego użytku, papieru toaletowego, worków na śmieci i innych według potrzeb, w tym: system polegający na dolewaniu mydła z dużych pojemników dozowniki do mydła – modele Merida, Tork, Eka dozowniki znajdują się w WC oraz rejestracjach – łączna ilość 22 szt. kosze na śmieci w WC, gabinetach, rejestracjach, administracji, laboratorium oraz na korytarzach – poj. 30 l – łączna ilość 45 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 2-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności techniczneji zawodowej, jeżeli wykaże, że:W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:- jedną usługę polegającą na sprzątaniu budynków użyteczności publicznej* lub obiektów biurowych (o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1 600 m²) . Usługa ta musi trwać przez okres minimum 7 kolejnych miesięcy i być świadczona w sposób ciągły (minimum 5 dni w tygodniu)i- jedną usługę polegającą na sprzątaniu terenów zewnętrznych. Usługa ta musi trwać przez okres minimum 7 kolejnych miesięcy i być świadczona w sposób ciągły (minimum 5 dni w tygodniu)lub- jedną usługę polegającą zarówno na sprzątaniu budynków użyteczności publicznej* lub obiektów biurowych (o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1 600 m²) oraz na sprzątaniu terenów zewnętrznych wokół tych budynków. Usługa ta musi trwać przez okres minimum 7 kolejnych miesięcy i być świadczona w sposób ciągły (minimum 5 dni w tygodniu)* budynek użyteczności publicznej – należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz. U. z 2022 r poz. 1225).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach