Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli.”

Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Szadkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 438 249 227
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli
    ul. Szadkowska 2
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, fax. 438 249 227
    REGON: 73100448900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpoz-zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie w czystości budynków oraz terenów wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli: 1) Przychodnia dla dzieci zdrowych i chorych w Zduńskiej Woli ul. Mickiewicza 4 oraz teren wokół przychodni. 2) Przychodnia lekarska w Zduńskiej Woli ul. Srebrna 11 oraz teren wokół przychodni. 3) Gabinet rehabilitacji działający przy Przychodni ul. Srebrna 11. 4) Przychodnia lekarska w Zduńskiej Woli ul. Szadkowska 2 oraz teren wokół przychodni wraz z parkingiem. 5) Ośrodek Zdrowia w Annopolu Starym 5A Zduńska Wola. WW. PRZYCHODNIE pracują od poniedziałku do piątku. W zakres zamówienia poza szczegółowym opisem zadań do wykonania jest również: 1) dostarczanie i uzupełnianie braków na koszt Wykonawcy mydła, środków dezynfekcyjnych, ręczników jednorazowego użytku, papieru toaletowego w kolorze białym, i innych według potrzeb. 2) Wynoszenie zużytego sprzętu jednorazowego użytku i odpadów bytowych. Wynoszenie odpadów specyficznych z gabinetów zabiegowych do śmietnika. 3) Wykonanie usługi mechanicznego doczyszczania podłóg - 1 raz w roku w każdym budynku. Przedmiotem zamówienia jest również sprzątanie, odśnieżanie i utrzymanie w czystości terenów wokół przychodni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. 3) Wykaz usług. 4) Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych 5) Wykaz osób 6) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – jeżeli dotyczy 8) Oferent dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako wyroby medyczne: certyfikat CE, deklarację zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasyfikacji określonej w ustawie o wyrobach medycznych, b) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako produkty biobójcze: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych, c) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako produkty lecznicze: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, d) dla preparatów będącymi kosmetykami: zgłoszenie produktów kosmetycznych Komisji drogą elektroniczną za pośrednictwem CPNP. e) karty charakterystyki dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje niebezpieczne. 9) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 10) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 12) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach