Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie pompowania wody z niecki kanału Branickiego dla SRK S.A. Bytom Oddział w Suszcu KWK ”Krupiński”.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie pompowania wody z niecki kanału Branickiego dla SRK S.A. Bytom Oddział w Suszcu KWK ”Krupiński”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Całodobowe, we wszystkie dni robocze i świąteczne w roku, odpompowywanie wody z cieku Branickiego zespołami spalinowo pompowymi typu HL w systemie pracy dwu lub trzyzmianowym (godziny zmian ustala Zamawiający, tj.: 3 x 8 godz. lub 2 x 12 godz. x 7 dni w tygodniu); 2. Praca sprzętu z obsługą tymczasowej pompowni; Zespoły spalinowo pompowe typu HL300 o mocy 32 kW każdy; średnie zużycie paliwa 7 l/godz. przy 1500 obr/min i wydajności min. 300 m3/h. 3. Dostawa paliwa i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy agregatów spalinowo- pompowych ; 4. Przeglądy zespołów pompowych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową; 5. Naprawa i remont zespołów pompowych (wg. potrzeb); 6. Systematyczne składanie raportów o stanie wody w rząpiu pompowni oraz o stanie technicznym urządzeń, rurociągów i armatury pracownikowi odpowiedzialnemu za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego; 7. Planowanie zadań dla podległych pracowników; 8. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań obsługi pompowni; 9. Dokonywanie obchodów terenu niecki cieku Branickiego. 10. Sprawowanie nadzoru nad powierzonym majątkiem Zamawiającego; 11. Prowadzenie ruchu pompowni zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową; 12. Utrzymanie ładu i czystości w pomieszczeniach: obsługi i socjalnym; 13. Posiadanie łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami i dozorem oraz Koordynatorem ze strony Zamawiającego; 14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, związanych z pompowaniem wody z niecki cieku Branickiego. 15. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wyznaczonym ze strony Zamawiającego koordynatorem oraz do niezwłocznego powiadamiania go o wszelkich nieprawidłowościach w rejonie działania oraz o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość usługi; 16. Stosowanie i przestrzeganie zarządzeń Dyrektora Oddziału KWK „Krupiński” w Suszcu związanych z realizacją zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące trzysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp.- załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA”. 4. Wykaz osób- załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. Formularz cenowy- załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do druku „OFERTA”. 7. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- załącznik nr 1- wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach