Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru dla robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla zadania pn. Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych - w Centrum Obsługi Pacjenta.

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru dla robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla zadania pn. Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych - w Centrum Obsługi Pacjenta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru dla robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla zadania pn. Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych - w Centrum Obsługi Pacjenta. Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest na stronie www.wolski.med.pl Numer sprawy EP 72 2009. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: konstrukcyjno budowlanej Zadanie nr 2: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych, Zadanie nr 3 : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z instalacją gazów medycznych -tlen, próżnia, sprężone powietrze, podtlenek azotu. Do zadań Wykonawcy w ramach poszczególnych części zamówienia będzie należało: 1)Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, 2)ewentualny udział w zakresie sprawdzania kosztorysów ofertowych i materiałów zaproponowanych do realizacji robót budowlanych, 3)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, SIWZ zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 4)Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulęgających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, 6)Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usuniecie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu robót dodatkowych, 8)Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, 9)Udział w naradach koordynacyjnych budowy, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wizyty na placu budowy i kontroli przebiegu prac budowlanych minimum dwa razy w tygodniu w czasie trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonawca ma się wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonaniem : dla zadania nr 1 zamówienia: - co najmniej jednej usługi - w placówkach służby zdrowia- pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania nr 2 zamówienia: - co najmniej jednej usługi - w placówkach służby zdrowia- pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych, dla części 3 zamówienia: - co najmniej jednej usługi - w placówkach służby zdrowia - pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w tym instalacja gazów medycznych) c)Są zrzeszeni we właściwych organach samorządu zawodowego oraz posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno -budowlanej, dla zadania nr 1 zamówienia, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych, dla zadania nr 2 zamówienia, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla zadania nr 3 zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)Spełnią pozostałe wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnia ww warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.** ** W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, Wykonawca zwolniony jest z obowiązku składania dokumentu określonego w ppkt. 1 i zobligowany do złożenia oświadczenia opisanego w rozdziale VII ppkt. 5. Do ofert należy załączyć: 1) Załącznik nr 1 - wypełniony formularz oferty 2) Załącznik nr 2 - oświadczenia ustawowe Wykonawcy 3) Załącznik nr 3 - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 4) Oświadczenie o występowaniu w obrocie gospodarczym jako osoba fizyczna** - Załącznik nr 4. 5) Wykaz wykonanych, usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- minimum 1 usługa w placówkach służby zdrowia w wymaganej specjalności - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. 6) Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane (z podaniem numeru i rodzaju posiadanych uprawnień) wymagane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w wymaganych robotach - ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych - Załącznik nr 6 . 7)Kopie uprawnień obejmujących nadzorowanie robót w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające wpis na listę jej członków* potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. *W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty właściwe dla danej specjalności. Wskazane jest, aby pierwszą stroną oferty był spis treści z podaniem numeru strony, dotyczącej danego dokumentu. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w ustawie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania oraz podać w jakim zakresie poszczególni Wykonawcy będą realizować zamówienie. Jeżeli ofertę podpisuje osoba -y nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach