Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa S.P. nr 3 w Pruszkowie”

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, J.I. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    J.I. Kraszewskiego 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 015834660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa S.P. nr 3 w Pruszkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszkowie”, polegającego m.in. na: rozbudowie, przebudowie i nadbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Miry Zimińskiej - Sygietyńskiej położonej przy al. Wojska Polskiego 34 w Pruszkowie, poprawie infrastruktury komunikacyjnej oraz budowie obiektów przeznaczonych do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych (szatni szkolnych). Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym 262 z obrębu 0021 Pruszków, położoną przy Al. Wojska Polskiego 34 w Pruszkowie, stanowiącą własność Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Pruszkowa nr 8/L/2022 z dnia 10.05.2022 r., o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie szkoły podstawowej nr 3 im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej, budowie garażu z boiskiem na dachu i trybuną oraz obiektów przeznaczonych do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych (szatnie szkolne) na działce nr ew. 262 ob. 21 położonej przy al. Wojska Polskiego 34 w Pruszkowie, na terenie oznaczonym literami ABCDEFA na załączniku graficznym do niniejszej decyzji wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w zakresie określonym w załączniku A do Specyfikacji Warunków Zamówienia do postępowania przetargowego na roboty budowlane nr WSR.271.44.2022. Ogłoszenie o wszczęciu tego postępowania dostępne jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.um.pruszkow.pl/przetarg/5852/wsr-271-44-2022 . Zamawiający zastrzega możliwość uzyskania innej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że4.1/ wykonał usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, w tym:- nie mniej niż dwie usługi polegające na pełnieniu, w myśl przepisów ustawy Prawo Budowlane, nadzoru inwestorskiego podczas budowy oddanego do użytkowania i rozliczonego finansowo budynku użyteczności publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, o powierzchni użytkowej min. 1500 m2.Każda nadzorowana robota musi mieć wartość brutto min. 16 000 000,00 zł.oraz- nie mniej niż jedną usługę polegającą na pełnieniu, w myśl przepisów ustawy Prawo Budowlane, nadzoru inwestorskiego podczas nadbudowy oddanego do użytkowania i rozliczonego finansowo budynku oświatowego o wartości min. 12 000 000,- zł brutto.4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:a/ jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowegoOsoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:- min. 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w tej specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2b/ jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowegoOsoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:- min. 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w tej specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, w tym wentylacyjną i klimatyzacyjną, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2c/ jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:- min. 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w tej specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach