Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wernera 4a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3626138 , fax. 048 3624453
  • Data zamieszczenia: 2013-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu
    ul. Wernera 4a 4a
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3626138, fax. 048 3624453
    REGON: 00058558400070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:
    I posterunek, jeden obiekt: Budynek biurowy Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem.
    II posterunek: Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem.
    W skład drugiego posterunku wchodzą dwa obiekty:
    Obiekt nr 1: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część podlegająca wynajmowi oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem.
    Obiekt nr 2: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część biurowa wraz z przyległym terenem.
    III posterunek: Budynek usługowy elektrowni wodnej wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk.
    W skład trzeciego posterunku wchodzą dwa obiekty:
    Obiekt nr 1: Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem.
    Obiekt nr 2: Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji podstawowych obejmujący zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową; zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów; czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi; pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.

    Szczegółowy opis zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:
    I posterunek obejmujący jeden obiekt przy ul. Wernera 4a w Radomiu:
    - jeden stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu
    - strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
    - patrolowanie całości obiektu,
    - dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie,
    - bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
    - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
    - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
    - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
    - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
    - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
    - kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej,
    - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 7:00,
    - udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie,
    - przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym,
    - doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00,
    - wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów,
    - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści),
    - w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu,
    - w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
    II posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
    Obiekt nr 1:
    - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
    - patrolowanie całości obiektu,
    - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
    - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
    - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
    - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
    - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
    - kontrola wstępu osób na teren obiektu,
    - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
    - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
    - ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
    Obiekt nr 2:
    - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
    - patrolowanie całości obiektu,
    - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w ramach usług świadczonych na obiekcie nr 1,
    - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
    - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
    - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
    - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
    - kontrola wstępu osób na teren obiektu,
    - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
    - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby w ramach usług świadczonych na obiekcie I.
    III posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
    Obiekt nr 1:
    - całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
    - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu, w nieregularnych odstępach czasu,
    - monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
    - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
    - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
    - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
    - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
    - kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
    - utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie),
    - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
    Obiekt nr 2:
    - patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. (Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu),
    - monitorowanie obiektu,
    - zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
    - podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
    - natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
    - pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
    - prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.

    Podwykonawcy: Z uwagi na charakter obiektów podlegających ochronie Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonywaniu zamówienia.
    UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach