Urząd Miejski w Szubinie ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3910700, 3910701
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3910700, 3910701 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH I ZBIERANIA ODPADÓW Z ULIC MIASTA SZUBINA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Systematyczne opróżnianie koszy ulicznych, zgodnie z harmonogramem, w częstotliwości określonej przez Zamawiającego oraz wywóz zebranych śmieci na składowisko odpadów komunalnych. 2. Usuwanie zanieczyszczeń i odpadów (w trakcie opróżniania koszy ulicznych) z ulic, chodników i przyulicznych pasów zieleni. 3. Dokonywanie oceny stanu oznakowania pionowego ulic i tabliczek z nazwami ulic i doprowadzenie ich do stanu pierwotnego oraz informowanie Zamawiającego o ich uszkodzeniu. 4. Wykaz koszy ulicznych do opróżniania stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ilość zbieranych odpadów z koszy ulicznych wynosi ok. 120 ton rocznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5) Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI SIWZ. 6) Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy. 7) Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej jedno zamówienie w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic o wartości min. 100.000 złotych brutto rocznie - na potwierdzenie złożą referencje. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy (jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika); 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Referencje potwierdzające, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał przynajmniej jedno zamówienie w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic o wartości min. 100.000 złotych brutto rocznie. 2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transportu, zbierania , przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów medycznych
Dodano: 2016-07-20 - Odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Górzno od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
Dodano: 2016-07-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński
Dodano: 2016-07-14 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem - II postępowanie
Dodano: 2016-06-16 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁYSOMICE
Dodano: 2016-06-14 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem
Dodano: 2016-05-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2016-05-11 - Usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Gostycyn
Dodano: 2016-05-11 - Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF wysortowanych pozytywnie z odpadów komunalnych i przemysłowych
Dodano: 2016-03-23 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne, RDF) z Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-03