Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie odpadów komunalnych na rzecz Uzdrowiska Lądek-Długopole SA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych z posesji mieszkalnych i niemieszkalnych na terenie Lądka Zdroju i Długopola Zdroju, stanowiących własność lub będących w administracji Zamawiającego. Wykaz i opis usług, obję - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykoanwcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Pzp, - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. - Posiadają aktualne decyzje administracyjne wymagane przepisami prawa: - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur VAT, 3. Zaakceptują termin wykonania zamówienia tj. 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć n/w dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 1a do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę i podmiotów występujących wspólnie /jeśli dotyczy/. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek i podatków w US i ZUS, finansowe oraz o niekaralności - wg zał. nr 5. 6. Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 3), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumentów (listy referencyjne) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - wg zał. nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany projekt umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 9. Decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Bystrzyca Kł. i Lądek Zdrój.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Świdnica.
Dodano: 2015-06-16 - Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. na terenie Wałbrzycha
Dodano: 2014-11-28 - Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski)
Dodano: 2014-08-21 - Wywóz odpadów komunalnych KPP Oleśnica, KP Bierutów, KP Syców, KP Jelcz Laskowice, KPP Polkowice, KP Chocianów, Rdz Radwanice, Rdz Gaworzyce, KP Strzegom, KPP Świdnica, KP Żarów
Dodano: 2014-08-20 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KMP Wałbrzych, KP Głuszyca, KP Sobótka, KP Kąty Wrocławskie, KP Kamieniec Ząbkowicki (komunalne i płynne), Referat 4 Przewodników Psów Służbowych KMP Wrocław, Rewir Dzielnicowych Malczyce, Posterunek Policji Miękinia (płynne)
Dodano: 2014-08-19 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: - Posterunek Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33, - Posterunek Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75, - Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57, - Posterunek Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18 (odpady komunalne i płynne) - Komisariat Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12.
Dodano: 2014-08-19 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: PP w Warcie Bolesławieckiej, PP w Osiecznicy, KPP w Dzierżoniowie, PP w Pieszycach, KPP w Głogowie oraz III Rewir Dzielnicowych w Głogowie, KP w Lubawce.
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: KPP Polkowice, KP Chocianów, RD Radwanice RD Gaworzyce, KP Jelcz-Laskowice, KP Bierutów, KP Syców, KPP Oleśnica, KP Strzegom, KPP Świdnica, KP Żarów
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego. KMP Wałbrzych, KP Głuszyca, KP Brzeg Dolny, KP Sobótka, KP Kąty Wrocławskie, KP Kamieniec Ząbkowicki (komunalne i płynne), Referat 4 Przewodników Psów Służbowych KMP Wrocław, Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej, Rewir Dzielnicowych Malczyce, Posterunek Policji Miękinia (komunalne i płynne)
Dodano: 2014-06-06