Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania , przetwarzania niebezpiecznych medycznych odpadów zakaźnych, niebezpiecznych odpadów medycznych, innych niż niebezpieczne odpady medyczne oraz odpadów wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania , przetwarzania niebezpiecznych medycznych odpadów zakaźnych, niebezpiecznych odpadów medycznych, innych niż niebezpieczne odpady medyczne oraz odpadów wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania, przetwarzania niebezpiecznych medycznych odpadów zakaźnych, niebezpiecznych odpadów medycznych, innych niż niebezpieczne odpady medyczne oraz odpadów wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” Sygnatura postępowania DZP/24PN/2017 Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów: Pakiet nr 1 – odpady medyczne odpady zakaźne o kodzie 18 01 02*, 18 01 03*, niebezpieczne odpady medyczne o kodzie 18 01 08*, inne niż niebezpieczne odpady medyczne 18 01 01, 18 01 06*, 18 01 09; Pakiet nr 2 – inne niż niebezpieczne odpady medyczne o kodzie 18 01 04; Pakiet nr 3 – kontenery na liście, gruz, surowce wtórne o kodach 20 02 01, 17 01 07, 15 01 01 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty przekazania odpadów, podpisanej przez obydwie strony. Wykonawca potwierdzi unieszkodliwianie odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych DPU (2014 Dz. U. poz. 107), wydanego na podstawie art. 95 ust. 13 ustawy o odpadach ., 2) dostarczanie pustych pojemników oraz wymiana pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt, 3) sporządzanie karty przekazania odpadów. Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity z dnia 2016.12.09 Dz.U.2016.1987 t.j.) 4) odbieranie odpadów w godzinach 7.30 – 13.00, 5 x w tygodniu,( max. co 48 godzin. ) W przypadku dnia wolnego od pracy lub święta odbiór odpadów nastąpi następnym dniu roboczym. Częstotliwość odbioru odpadów jest związana z powierzchnią pomieszczenia na przechowywanie odpadów medycznych oraz brakiem możliwości wstawienia większej liczby pojemników a także pojemników w innym rozmiarze. 5) wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 t.j.), 6) wyposażanie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o pojemności 360 litrów (o wymiarach: głębokość maksymalna 80 cm, szerokość maksymalna 60 cm) w ilości 5 sztuk ( pakiet nr 1), 7) dostarczanie, na wniosek Zamawiającego, pojemników na inne odpady medyczne np.: amputowane organy, części ciała itp., o pojemności ustalonej każdorazowo ze Zleceniodawcą. Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji zamówienia należy zabezpieczyć minimum 2 pojemniki. Jeden będzie znajdować się w pomieszczeniu na przechowywanie odpadów medycznych u Zamawiającego. W momencie zgłoszenia do Wykonawcy odbioru pojemnika z odpadami biologicznymi należy wstawić drugi pojemnik. Proponowane wymiary pojemnika 60cm, obwód 40cm.( pakiet nr 1), 8) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do transportu odpadów z miejsca ich powstawania (oddział/komórka organizacyjna) do miejsca ich magazynowania w ilości 7 sztuk o pojemności 120 litrów. Zamawiający wymaga, aby pojemniki były nieużywane i wykonane z tworzywa umożliwiającego łatwe mycie i dezynfekcję, aby posiadały kółka (łatwy transport bez konieczności dźwigania) – pakiet nr 1, 9) Wykonawca dostarczy każdorazowo przy odbiorze z miejsca gromadzenia odpadów medycznych na wymianę puste, czyste i odkażone pojemniki oraz dokona wymiany w przypadku pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt (pakiet nr 1), 10) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do transportu odpadów z miejsca ich powstawania (oddział/komórka organizacyjna) do miejsca ich magazynowania w ilości 2 sztuk o pojemności 120 litrów. Zamawiający wymaga, aby pojemniki były nieużywane i wykonane z tworzywa umożliwiającego łatwe mycie i dezynfekcję, aby posiadały kółka (łatwy transport bez konieczności dźwigania) -pakiet nr 2, 11) Wykonawca przy odbiorze odpadów o kodzie 18 01 04 (pakiet nr 2) dostarczy każdorazowo przy odbiorze z miejsca gromadzenia odpadów medycznych na wymianę puste, czyste i odkażone pojemniki oraz dokona wymiany w przypadku pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój kosz lub dokona udokumentowanej dezynfekcji pojemników będących własnością Zamawiającego w ilości 8 szt. ( pakiet nr 2), 12) odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 t.j.). Wykonawca potwierdzi unieszkodliwianie odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (2014 Dz. U. poz. 107 ) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13) dla pakietu nr 3 Wykonawca zobowiązuje się do podawania na dany miesiąc ceny netto za 1 Mg za wykorzystanie odpadu surowca wtórnego o kodzie 15 01 01. Zamawiający będzie obciążać Wykonawcę na podstawie dokumentu potwierdzającego wagę odebranego surowca wtórnego o kodzie 15 01 01. 14) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: • Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz.150), • Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 t.j.). Na podstawie art. 250 ust.1 większość dotychczasowych aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 i Nr 203 poz. 1251 oraz z 2011r. Nr 106, poz. 622, Nr 117, poz. 678, Nr 138, poz. 809, Nr 152, poz. 897 i Nr 171, poz. 1016) zachowuje moc do dnia wejścia w życie przepisów wykonawczych na podstawie nowej ustawy, nie dłużej jednak niż przez okres 36 miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy). • Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227 poz. 1367 , ze zm. w Dz.U. z 2011 r. Nr 244, poz. 1454), • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r., w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017, poz. 1975), • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r w sprawie rodzajów odpadów medycznych i weterynaryjnych, których poddawanie odzyskowi jest zakazane (Dz. U. z 2003 r, nr. 8 poz. 103), • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny. ( Dz. U. 2015 poz.1116), • Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych DPU (2014 Dz. U. poz. 107 ) • Ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013r., poz. 1399 i poz. 1593 oraz 2015r., poz.87, 122, 1045, 1269 i 1688). • Ustawy z dnia 28 listopada 2014r., o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2015r., poz. 87) 15) zaoferowanie terminu płatności min.30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT – termin płatności podlega kryterium oceny – wartość punktowana 16) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5,5A,5B do SIWZ. 17) Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wymagana jest przy podpisaniu umowy i stanowi jej załącznik. 18) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) obsługa pojazdów typu śmieciarka i/lub hakowiec, b) ładowanie pojemników z odpadami na samochód, c) załadunek i rozładunek pojemników z odpadami - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XIX. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 300,00 zł. 1.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.2016.359 z późn. zm.). 1.3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu i godzinie tożsamej z terminem składania ofert opisanym w rozdziale XXIII 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Gliwice O/Zabrze 80845700082007006422550003 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Pakiet nr 1 i 2 Warunek rozumiany jako posiadanie na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Wykonanie obowiązków związanych z gospodarowaniem odpadami stosownie do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Na podstawie art. 250 ust.1 u. o. ( zm, Dz. U. z 2015 r. poz. 122) większość dotychczasowych aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 i Nr 203 poz. 1251 oraz z 2011r. Nr 106, poz. 622, Nr 117, poz. 678, Nr 138, poz. 809, Nr 152, poz. 897 i Nr 171, poz. 1016) zachowuje moc do dnia wejścia w życie przepisów wykonawczych na podstawie nowej ustawy, nie dłużej jednak niż przez okres 36 miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.21, 888 i 1238, z 2014 r. poz.695, 1101 i 1322 oraz z 2015 r. poz. 87, 122,1045 i 1688) Wykonawca potwierdzi unieszkodliwianie odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych DPU (2014 Dz. U. poz. 107 ) wydanego na podstawie art. 95 ust. 13 ustawy o odpadach .Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania tych obowiązków, zgodnie z założeniami określonymi przywołaną ustawą oraz innymi przepisami określającymi sposób postępowania z odpadami medycznymi np. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.10. 2017 r., w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017, poz. 1975), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. poz. 1116), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r, w sprawie dopuszczalnych sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003 r, nr. 8 poz. 104 i z 2004 r. Nr 200, poz. 2061). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe zezwolenie w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nowe zezwolenie nie później niż z upływem terminu obowiązywania pierwotnie wydanego zezwolenia. B. Pakiet nr 3 Warunek rozumiany jako posiadanie aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie przetwarzania odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe zezwolenie w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nowe zezwolenie nie później niż z upływem terminu obowiązywania pierwotnie wydanego zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XIII. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załącznik 3 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć Załączniki nr 3 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ), oraz w celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. Pakiet nr 1 i 2: Aktualne na dzień składania ofert pozwolenie zintegrowane dla instalacji do termicznego przekształcania odpadów, oraz na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia wydane w formie decyzji zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach( Dz. U. z 2013 r., poz. 21), 4.4.2. Pakiet nr 1 i 2: Aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Zgodnie z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21) do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1, transportujący odpady są zobowiązani do uzyskania zezwolenia na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). W przypadku utworzenia rejestru zgodnie z ustawą, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do uzyskania wpisu do tego rejestru i przedstawienia go Zamawiającemu. 4.4.3. Pakiet nr 3: Aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21) 4.4.4. Pakiet nr 3: Aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Zgodnie z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21) do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1, transportujący odpady są zobowiązani do uzyskania zezwolenia na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). W przypadku utworzenia rejestru zgodnie z ustawą, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do uzyskania wpisu do tego rejestru i przedstawienia go Zamawiającemu. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017.570 t.j.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5) Stosownie do art. 25 ust. 2 ustawy, dokumenty składa się w formie przewidzianej w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U. 2016.1126). w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czyli zgodnie z § 14 ust. 2 rozporządzenia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Rozdział XXI. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Załączniki nr 3 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach