Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 797606266 , fax. 68 352 87 59
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zwycięstwa 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 797606266, fax. 68 352 87 59
    REGON: 31039600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1a, jest świadczenie usług obejmujących odbiór odpadów medycznych z terenu SP ZOZ w Sulechowie, ich transport wraz z unieszkodliwieniem zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach, przez okres 24 mie-sięcy, w tym: odpady medyczne ( o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04*, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 09*) w ilości ok. 55 000Mg Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali roku. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. 2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. Środki transportu Wykonawcy powinny być wyposażone w hydrauliczne podnośniki (hydroklapę) celem sprawnego załadunku odpadów medycznych. Odbiorca zobowiązany jest posiadać przynajmniej 2 samochody do odbioru odpadów. Wykonawca przedstawi stosowne ważne zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego dotyczące aktualnych badań podestu ruchomego (hydroklapy). 3. Odbiór odpadów odbywać się będzie min. 3 razy w tygodniu, a także na zgłoszenie telefoniczne w dni wolne od pracy . 4. Po odbiorze odpadów Wykonawca myje i dezynfekuje kontenery. Dodatkowo co 14 dni Wykonawca wymienia wszystkie kontenery na inne umyte i zdezynfekowane. 5. Wykonawca zapewni zamawiającemu na wymianę trzy kontenery na odpady medyczne o pojemności nie mniejszej jak 660 litrów i 7 o pojemności nie mniejszej jak 240 litrów. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dbać o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca będzie wykonywał zabiegi mycia i dezynfekcji we własnym zakresie przy użyciu własnych środków dezynfekcyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany pojemnika w przypadku uszkodzenia lub podstawienia dodatkowego pojemnika w przypadku takiej konieczności. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy nie będzie obciążone żadnymi kosztami dodatkowymi. 7. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument poświadczający legalizację wagi. 8. O wykonanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają decyzję na transport odpadów medycznych . 9. W związku z obowiązkiem spalania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa, na terenie którego zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytworzenia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca unieszkodliwiania odpadów. Wskazanie miejsca unieszkodliwiania odpadów musi być poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że Wykonawca posiada umowę ze spalarnią z obszaru województwa lubuskiego oraz drugą z obszaru województwa lubuskiego lub sąsiedniego – jako spalarnię alternatywną. 10. Po ogłoszeniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ważną umowę ze spalarniami. 11. Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa: - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018, poz. 992 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska (Dz. U. 2018, poz. 799 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017, poz. 1975) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016, poz. 1819 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015, poz.1116), - Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2018, poz. 169 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1973). - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014, poz. 107). 10. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z wykonaniem usługi w ramach reali-zacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób okre-ślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) 17. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 zamówienia dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli wykaże, że posiada aktualne i ważne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami doty-czące zbierania (dotyczy podmiotów które są zobowiązane do posiadania odpowiedniego zezwole-nia) i transportu odpadów medycznymi zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpa-dach (Dz. U. 2018, poz. 992 z późn. zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wy-konawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 3.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1a. 3.3. oświadczenie, że środki transportu, którymi będą wykonywane usługi są zgodne z przepisami ADR 3.4. dokument poświadczający legalizację wagi 3.5. stosowne ważne zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego dotyczące aktualnych badań podestu ruchomego – hydroklapy 3.6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub do-świadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmio-ty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wyma-gane. 4.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach