Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i składowania stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Baligród.

Gmina Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, Plac Wolności 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4684077 , fax. 013 4684077
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
    Plac Wolności 13 13
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 013 4684077, fax. 013 4684077
    REGON: 00053334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i składowania stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Baligród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i składowania stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Baligród w ilości szacunkowej do 800 ton z terenu Gminy Baligród (kontenery KP-7 i pojemniki 1100 litrów). Wywóz kontenerów KP-7 i pojemników 1100 litrów minimum 2 razy w tygodniu i na wezwanie telefoniczne do godziny 9.00. Odbiór i transport odpadów segregowanych (plastik, szkło) - na zlecenie Urzędu Gminy - 22 razy w ciągu roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Przedstawią oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w przetargu będzie dokonywana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu, każdy wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z Krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum- umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń, oraz zawarcia umowy. 2.Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie art. 7, ust 1 i 6 ustawy z dnia 13 września 1996roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U z 2005r. nr 236,poz 2008 z późn.zm.) 3.Wykonawca musi posiadać pozwolenie na użytkowanie składowiska odpadów lub umowę zezwalającą na składowanie odpadów na składowisku zawartą przy uwzględnieniu przepisów art.9 ustawy z 27kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U z 2007r.nr 39, poz.251 z późn. zm.) 4.Wykonawca musi posiadać umowę na odbiór lub przyjmowanie odpadów segregowanych (szkło, plastik) 5.Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. 6.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 7.Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. 8.Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. 9.Wypełniony formularz cenowy. 10.W przypadku wykonywania zamówienia wraz z podwykonawcami Zamawiający żąda określenia w ofercie kwot, które należeć się będą podwykonawcom za wykonane przez nich roboty oraz oświadczeń podwykonawców o realizacji zamówienia na rzecz zamawiającego. 11. Posiadanie specjalistycznego samochodu ciężarowego do zbierania i transportu odpadów z prasą wielokrotnego zgniotu, minimalna pojemność zabudowy to 20 m3, z urządzeniem umożliwiającym opróżnianie pojemników KP 7 i pojemników 1100 litrów oraz sprzętu do zbierania odpadów w systemie workowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baligrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach