Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 81073345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) zasada bliskości: art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakazuje unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały one wytworzone, a art. 20 ust. 6 w związku z art. 20 ust. 5 ww. ustawy przewidują, że zakaźne odpady medyczne i zakaźne odpady weterynaryjne mogą być unieszkodliwiane na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały one wytworzone, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca unieszkodliwienia położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca unieszkodliwienia położonego na obszarze tego samego województwa. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały one wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych, 2) metoda unieszkodliwiania odpadów: art. 95 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach przewiduje, że zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne ich przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwiania we współspalarniach odpadów. 1.3. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru oraz utylizacji odpadów odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie na terenie RP przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.), 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.), 3) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 154 z późn. zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1819), 5) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r., poz. 1975), 6) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r., Nr 153, poz.1783 z późn. zm. z późn. zm.), 7) rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10). 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w zakresie Pakietu nr 1 odbiór i utylizację niżej wymienionych grup odpadów: L.p. Odpady medyczne Ilość 1. grupa 180103 - odpady medyczne 45 000 kg 2. grupa 180108 i 180109 - leki cytotoksyczne i leki przeterminowane 100 kg 3. grupa 180106 - chemikalia i odczynniki chemiczne 50 kg 4. grupa 180101 - narzędzia chirurgiczne 50 kg 5. grupa 180102 - części ciała 200 kg 6. pojemniki małe na odpady medyczne 30 l. 22 szt. 7. pojemniki średnie na odpady medyczne 60 l. 15 szt. 8. pojemniki duże na odpady medyczne 1100 l. 5 szt. 2) w zakresie Pakietu nr 2 odbiór i utylizację niżej wymienionych grup odpadów: L.p. Odpady pomedyczne Ilość 1. grupa 180104 - odpady inne niż w grupie 180103 15 000 kg 2. kontener 2 szt. 3) w zakresie Pakietu nr 3 odbiór niżej wymienionych grup odpadów: L.p. Odpady komunalne Ilość 1. grupa 200301 - odpady niesegregowane komunalne 70 000 kg 2. grupa 150101 - opakowania z papieru i tektury 15 000 kg 3. grupa 170107 - gruz 8 000 kg 4. grupa 200201 - odpady ulegające biodegradacji 15 000 kg 5. grupa 200307 - odpady wielkogabarytowe 5 000 kg 6. grupa 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych 1 500 kg 7. grupa 150107 - opakowania ze szkła 2 000 kg 8. grupa 170201 - drewno 1 000 kg 9. pojemniki duże na odpady komunalne 1100 l. 12 szt. 10. pojemniki małe na odpady komunalne 240 l. 2 szt. 11. pojemniki duże na papier i tekturę 1100 l. 2 szt. 12. pojemniki duże na szkło 1100 l. 2 szt. 13. pojemniki duże na folię 1100 l. 2 szt. 14. prasokontener na papier 1 szt. 15. kontener na folię 1 szt. 4) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć na koszt własny: a) kontenery na odpady z grupy 180104 na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości min. 2 szt. o pojemności ok. 10 m3 lub większe, b) kontener na folię na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości min. 1 szt., c) prasokontener na papier na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości min. 1 szt., d) pojemniki duże na odpady komunalne na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości 10 szt. o pojemności 1100 l. e) pojemniki duże na szkło na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., f) pojemniki duże na odpady komunalne na obiekcie przy ul. Piotra Skargi 16 w ilości 2 szt. o pojemności 1100 l., g) pojemniki duże na papier i tekturę na obiekcie przy ul. Piotra Skargi 16 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., h) pojemniki duże na folię na obiekcie przy ul. Piotra Skargi 16 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., i) pojemniki duże na szkło na obiekcie przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., j) pojemniki duże na papier i tekturę na obiekcie przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., k) pojemniki duże na folię na obiekcie przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w ilości 1 szt. o pojemności 1100 l., l) pojemniki małe na odpady komunalne na obiekcie przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w ilości 2 szt. o pojemności 240 l., m) pojemniki na odpady medyczne w przewidywanych ilościach: - pojemniki średnie na odpady medyczne na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości 15 szt. o poj. 60 l., - pojemniki małe na odpady medyczne na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości 14 szt. o poj. 30 l., - pojemniki duże na odpady medyczne na obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 44 w ilości 5 szt. o pojemności 1100 l., - pojemniki małe na odpady medyczne na obiekcie przy ul. Królowej Korony Pol. 5/6 w ilości 3 szt. o poj. 30 l., - pojemniki małe na odpady medyczne na obiekcie przy ul. Piotra Skargi 16 w ilości 5 szt. o poj. 30 l. 5) mycie oraz dezynfekcja kontenerów i pojemników należy do obowiązków Wykonawcy, 6) ilości wskazane w powyższych wykazach zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 7) odbiór odpadów odbywać się będzie partiami na podstawie zleceń składanych pisemnie lub drogą elektroniczną (np. fax, e-mail) za potwierdzeniem ich odbioru, 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru poszczególnych partii odpadów w terminie do 48 godzin od daty otrzymania zlecenia, o którym mowa w pkt 7). Odbiór odpadów odbywał się będzie w godzinach 8:00 – 15:00, 9) w przypadku zlecenia Wykonawcy wykonania usługi na hasło „CITO”, Wykonawca zobowiązany jest do jej zrealizowania w nieprzekraczalnym terminie jaki zadeklaruje w ofercie i wynoszącym maksymalnie 24 godziny, licząc od otrzymania zlecenia złożonego pisemnie lub drogą elektroniczną (np. fax, e-mail). W przypadku przekazania zlecenia odbioru odpadów do Wykonawcy do godz. 12:00, jego realizacja powinna nastąpić tego samego dnia, natomiast jeżeli do przekazania zlecenia do Wykonawcy dojdzie po godz. 12:00, to jego realizacja nastąpi najpóźniej do godziny 7:00 dnia następnego, 10) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 44 oraz z miejsc wskazanych przez niego, tj.: a) z Przychodni SP ZOZ MSWiA w Szczecnie z Oddziałem Rehabilitacji Dziennej zlokalizowanej przy ul. Piotra Skargi 16 w Szczecinie, b) z Przychodni Królowej Korony Polskiej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie z Oddziałem Dziennym zlokalizowanej przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie. 11) Wykonawca ponosi całkowity koszt odbioru odpadów medycznych oraz ich utylizacji. 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPZP, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z zawieraniem i wykonywaniem umowy zawartej w rezultacie przedmiotowej procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 3.2. Zatrudnienie, o którym mowa w rozdziale II dziale 3. pkt 3.1. SIWZ powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3.3. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Przedstawienie dowodów winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia otrzymania żądania Zamawiającego. Takimi dowodami mogą być: 1) zanonimizowane kopie umów o pracę osób wykonujących ww. czynności, 2) oświadczenie własne Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w rozdziale II dziale 3. pkt 3.1 SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.4. O ile okaże się to niezbędne do realizacji umowy, Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego ich danych osobowych, wyłącznie w celu realizacji niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 10 000,00 zł Pakiet nr 2 3 000,00 zł Pakiet nr 3 3 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 19/2020”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) dla Pakietu nr 1: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) oraz wpis do rejestru podmiotów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) lub ważne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów w zakresie objętym umową. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności wymagające posiadania ww. uprawnień. b) dla Pakietu nr 2 i Pakietu nr 3: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania odpadów w zakresie objętym umową oraz wpis do rejestru podmiotów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) lub ważne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów w zakresie objętym umową. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności wymagające posiadania ww. uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty cenowej (załącznik nr 2 SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach