Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY JASŁO

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4436669 , fax. 013 4436635
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4436669, fax. 013 4436635
    REGON: 00054139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY JASŁO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie odbioru i wywozu stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasło. 1. Świadczenie usług obejmuje następujące rodzaje odpadów: 1) Komunalne; segregowane i niesegregowane gromadzone w workach foliowych, pojemnikach i kontenerach, 2) wielkogabarytowe oraz sprzęt AGD - wystawiane luzem, 3) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 4) pochodzących z cmentarzy. 2. Gmina Jasło liczy średnio 16.400 mieszkańców zamieszkałych w ponad 4.000 gospodarstwach domowych w sołectwach: Bierówka, Brzyście, Chrząstówka, Gorajowice, Jareniówka, Kowalowy, Łaski, Niegłowice, Niepla, Opacie, Osobnica, Sobniów, Szebnie, Trzcinica, Warzyce, Wolica, Zimna Woda i Zółków. Na terenie Gminy powstaje miesięcznie około 150 ton odpadów określonych w punkcie 1. 3. Wywóz odpadów realizowany będzie w oparciu o umowę zawartą z Gminą Jasło z tym, że umowa obejmować będzie odrębne rozliczenia z: 1) Gminą Jasło - dla obiektów będących własnością Gminy oraz dla mieszkańców, którzy nie posiadają umów na usługi wywozu odpadów komunalnych zawartych z Gminnym Zakładem Komunalnym w Jaśle lub innym podmiotem świadczącym usługi wywozu odpadów, 2) Gminnym Zakładem Komunalnym w Jaśle - w zakresie posiadanych przez ten Zakład umów na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych (3882 umowy) zawartych z Właścicielami lub użytkownikami nieruchomości, 3) jednostek gospodarczych działających na terenie Gminy Jasło, którzy zawrą odrębne umowy z Wykonawcą na wywóz odpadów komunalnych wg rozliczanych indywidualnych kalkulacji. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje odbieranie i wywóz odpadów wykazanych w ust. III, pkt 1 od wszystkich wytwarzających odpady z następującą częstotliwością: 1) odpady komunalne niesegregowane: - dwa razy w miesiącu, 2) odpady z pojemników przy Domach Ludowych w: Bierówce, Jareniówce, Niegłowicach i Wolicy: - jeden raz na tydzień, 3) odpady komunalne segregowane: - jeden raz w miesiącu, 4) odpady wielkogabarytowe, sprzęt RTV i AGD: - dwa razy w roku, 5) odpady sprzętu elektrycznego i elektronicznego: - dwa razy w roku, 6) odpady w pojemnikach i kontenerach z cmentarzy: - na zgłoszenie telefoniczne, 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) odbioru i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych w workach foliowych, pojemnikach i kontenerach z gospodarstw domowych oraz z wyznaczonych wspólnie miejsc (w których odpady będą zbiorczo gromadzone), 2) odbioru i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach przy Domach Ludowych, stadionach sportowych oraz z innych wyznaczonych wspólnie miejsc, 3) wywozu kontenerów o poj. 7 m3 z cmentarzy komunalnych w Osobnicy (3 kontenery) i Warzycach (2 kontenery) realizowanych na zgłoszenia telefoniczne, 4) zorganizowania systemu odpłatnego zaopatrywania się przez gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze (które zadeklarowały segregację odpadów) w worki foliowe na odpady segregowane. Worki winny zabezpieczać gromadzenie co najmniej: makulatury, szkła, tworzyw sztucznych, metalu oraz odpadów biodegradowalnych. 5) ustawienia w każdej miejscowości gminy, w wyznaczonych wspólnie miejscach, pojemników 1100 l. na odpady komunalne - niesegregowane (co najmniej 17 szt.) i kontenerów lub pojemników na odpady segregowane dla: tworzyw sztucznych oraz szkła mieszanego - w odpowiedniej kolorystyce (łącznie, conajmniej 50 szt.), 6) odbioru odpadów komunalnych segregowanych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów wg następujących zasad: a) odpady segregowane odbierane będą jeden raz w miesiącu odrębnym środkiem transportu i w dniu wyznaczonym w harmonogramie, b) odbierający odpady segregowane ma obowiązek sprawdzić: - stale, prawidłowość oznaczenia worków z odpadami segregowanymi adresem nieruchomości lub nazwiskiem i adresem, - wyrywkowo, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe. O wszelkich nieprawidłowościach w segregacji odpadów należy powiadamiać Zamawiającego, 7) pozostawiania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami), 8) odbioru i wywozu odpadów wielkogabarytowych, sprzętu AGD i RTV oraz odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego w wyznaczonych terminach, 9) szczegółowego ewidencjonowania ilości wywiezionych miesięcznie odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy (oddzielnie dla każdej grupy) i podawania tych informacji Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia pojazdów Wykonawcy. 10) określenia kosztów świadczenia usług w sposób określony w ust. XII, 11) rozliczania świadczonych usług i wystawiania faktur VAT na świadczone usługi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, z terminem płatności 14 dni - oddzielnie dla: Gminnego Zakładu Komunalnego w Jaśle, Gminy Jasło oraz dla podmiotów, z którymi Wykonawca podpisze indywidualne umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności i czynności w zakresie objętym zamówieniem - wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz.2008 (ze zmianami) przez Wójta Gminy Jasło, 2. posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane w oparciu o przepisy art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 ze zmianami.) oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, 3. posiadają ważną umowę na odbiór lub posiadają zapewnienie odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych oraz zgodę na przyjęcie surowców wtórnych z odpadów segregowanych przez podmioty zajmujące się wykorzystaniem bądź przetwarzaniem tych surowców (zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 1994 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity wraz ze zmianą w Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058). 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. osiągają przychody z zakresu usług tożsamych z zamówieniem, wykonywanych w roku 2008 lub 2009, lecz nie mniejsze niż 350 000 PLN rocznie, 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagana minimalna ilość pracowników, posiadanego sprzętu i wyposażenia to: 1) zatrudnianie co najmniej 10 osób, 2) 2 samochody do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarki), 3) 1 samochód do wywozu kontenerów i pojemników na odpady segregowane, 4) 1 samochód ładowności do 3,5 t., 5) urządzenia lub samochód do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady, 6) 80 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o poj. od 1,5 - 2,5 m3, 7) min. 17 pojemników 1100 litrowych na odpady niesegregowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w przetargu Wykonawcy obowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. uwierzytelnione przez Wykonawcę kserokopie dokumentów określonych w części VI. ust. 2 i 3 oraz decyzji GIOŚ nadającej numer rejestrowy, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 u. p. z. p.), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru - z podaniem osób uprawnionych do składania oświadczeń woli, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem ofert, 4. oświadczenie o wysokości przychodów osiągniętych w roku 2008 lub 2009 z tytułu prowadzonej działalności z zakresu wywozu odpadów komunalnych z podaniem ich wartości, ilości obsługiwanych Usługodawców oraz terminów wykonywania usługi, 5. wykaz Usługodawców, dla których usługi wywozu odpadów komunalnych były wykonywane, 6. wykaz posiadanego sprzętu (własnego lub udostępnionego); w tym sprzętu, który Wykonawca zamierza przeznaczyć dla realizacji niniejszego zamówienia (z podaniem danych dotyczących parametrów technicznych i wieku urządzeń). 7. wykaz pojemników i ich charakterystyki, w tym: na odpady segregowane (w określonych kolorach) oraz pojemników na odpady niesegregowane przeznaczonych do ustawienia w poszczególnych sołectwach, 8. zestawienie ilości przeciętnie zatrudnionych pracowników w okresie roku 2008 i 2009.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// download.jaslo.bip.krosoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach