Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA NA TERENIE SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY Z SIEDZIBĄ PŁOCKU UL. KOŚCIUSZKI 28 I CENTRALNEGO OŚRODKA REHABILITACJI Z ZAKŁADEM PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZYM Z SIEDZIBĄ W PŁOCKU PRZY ULICY TYSIĄCLECIA 13

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
    REGON: 61141659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA NA TERENIE SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY Z SIEDZIBĄ PŁOCKU UL. KOŚCIUSZKI 28 I CENTRALNEGO OŚRODKA REHABILITACJI Z ZAKŁADEM PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZYM Z SIEDZIBĄ W PŁOCKU PRZY ULICY TYSIĄCLECIA 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA NA TERENIE SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY Z SIEDZIBĄ PŁOCKU UL. KOŚCIUSZKI 28 I CENTRALNEGO OŚRODKA REHABILITACJI Z ZAKŁADEM PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZYM Z SIEDZIBĄ W PŁOCKU PRZY ULICY TYSIĄCLECIA 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego; d.gwarancjach ubezpieczeniowych nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ/DZP/382/19PN/14 - świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Szpitala Świętej Trójcy z siedzibą w Płocku ul. Kościuszki 28 i Centralnego Ośrodka Rehabilitacji z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym z siedzibą w Płocku przy ulicy Tysiąclecia 13, a dokument potwierdzający wpłatę należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli najpóźniej do chwili upływu terminu godziny składania ofert kwotą wadium zostało uznane konto bankowe Zamawiającego; 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; 5.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczeń powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Ponadto wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą wskazany w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie - bez wyjątku - wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy sytuacje, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego; 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10; 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach