Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 123 208 , fax. 158 123 209
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
ul. Szpitalna 1
39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 158 123 208, fax. 158 123 209
REGON: 31257300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. Ochrona osób oznacza działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Ochrona mienia oznacza działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren ochrony. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawcy ubiegający się o świadczenie usługi są zobowiązani spełnić niżej podane uwarunkowania: a) Zapewnić ochronę całości obiektów z posterunków zlokalizowanych: ▪ Posterunek nr 1 – dyżur na portierni przy bramie wjazdowej (w dni robocze od godziny 6:00 do 20:00); ▪ Posterunek nr 2 – dyżurka przy wejściu głównym (całodobowo); ▪ Posterunek nr 3 – stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (w dni robocze, soboty, niedziele i święta od godziny 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta od 7:00 do 19:00). b) Zapewnić możliwość wsparcia pracowników ochrony działaniami grupy interwencyjnej, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 5 min. c) Spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1099), szczególnie te związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników; d) Zapoznanie się i przestrzeganie przez pracowników ochrony Planu ochrony aktualnie obowiązującego w Szpitalu. e) Na czas obowiązywania umowy udostępnić alkomat w lokalizacji. f) Wykonawca w terminie 30 dni od podpisania umowy zobowiązuje się do wykonania instalacji i uzupełnienia systemu kamer wizyjnych o osiem dodatkowych kamer. 2) Ochrona obiektów, mienia i osób będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Dozór i ochrona mienia Zamawiającego dotyczy: a) dozoru i ochrony wewnętrznej obejmującej obiekty, wszystkie pomieszczenia oraz strefy o podwyższonym stopniu ochrony znajdujące się w obiektach; b) dozoru i ochrony zewnętrznej obejmującej całość posesji na której znajdują się obiekty wraz ze wszystkimi rzeczami ruchomymi i nieruchomymi znajdującymi się na niej; c) działań zapobiegającym: ▪ kradzieżom i włamaniom; ▪ napadom rabunkowym; ▪ sabotażom; ▪ aktom wandalizmu; ▪ zamachom terrorystycznym, a także przeciwdziałającym powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 3) Zakres obowiązków służby ochrony: a) pracownicy ochrony zobowiązani są do wykonywania doraźnych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez Kierownika Zamawiającego lub upoważnionych przez niego pracowników Szpitala. b) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w Szpitalu, w tym również na prośbę personelu; c) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Szpitala w zakresie organizacji ruchu; d) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu; e) ochrona budynków, terenu, mienia szpitalnego znajdującego się w budynkach; f) czuwanie nad wewnętrznym i zewnętrznym bezpieczeństwem ochranianych obiektów, poprzez nadzorowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych celem wczesnego wykrywania ewentualnych awarii i innych zagrożeń; g) nadzór nad ruchem osób wchodzących do budynków i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych; h) zwracanie uwagi na przedmioty wynoszone ze Szpitala; i) nie wpuszczanie na teren Szpitala i do budynków osób niepożądanych, zakłócających porządek, zachowujących się niestosownie, wyzywająco i pod wpływem alkoholu; j) deponowanie kluczy oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie; k) kontrola obiektów i pomieszczeń po opuszczeniu pracowników na podstawie odrębnego regulaminu; l) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala; m) obsługa central pożarowych na posterunku nr 2 (system ostrzegania pożarowego) oraz kontakt ze Strażą Pożarną w przypadku alarmu p-poż. 4) Pracownicy ochrony winni wyróżniać się: a) właściwymi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi do wykonywania zawodu; b) szybkim czasem reakcji, umiejętnością analizy sytuacji, szybkim podejmowaniem decyzji; c) jednolitym umundurowaniem wraz z plakietką identyfikacyjną i logo firmy; d) wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością. 5) Posterunki ochrony: a) Posterunek nr 1- dyżur na portierni przy bramie wjazdowej przy ul. Mickiewicza; b) Posterunek nr 2 – dyżurka przy wejściu głównym do Szpitala; c) Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego; d) Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowane zostaną posterunki, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 A): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.A), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt 2 stosuje się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
Dodano: 2024-05-16 - Fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku
Dodano: 2024-03-27 - Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
Dodano: 2024-01-31 - Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz serwisowania zabezpieczenia technicznego w: Sądzie Okręgowym w Przemyślu, Sądzie Rejonowym w Przeworsku, Sądzie Rejonowym w Lubaczowie
Dodano: 2024-01-31 - Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem w Sądzie Rejonowym w Przemyślu
Dodano: 2024-01-25 - Usługa ochrony obiektów WITD w Rzeszowie, w 2024r., składających się z garażu wielostanowiskowego, wiaty garażowej, dwóch budynków biurowych oraz posesji.
Dodano: 2023-12-13 - Świadczenie usług ochrony mienia Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
Dodano: 2023-11-28 - Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Usługa ochrony osób, mienia i posesji obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-11-22 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektu Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-20