Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów SP ZOZ MSW w Poznaniu wraz z obsługą portierni

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8464770 , fax. 61 8464765
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    ul. Dojazd 34 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8464770, fax. 61 8464765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów SP ZOZ MSW w Poznaniu wraz z obsługą portierni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu, im. prof. Ludwika Bierkowskiego wraz z obsługą portierni. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do: 1) bezpośredniej ochrony fizycznej przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w tygodniu i obejmującej: a) jedną osobę patrolującą, dokonującą patrolu w ciągu doby z częstotliwością minimum co 2 godziny, b) systematyczne obchody budynków i przyległego terenu, c) systematyczne obchody ciągów komunikacyjnych wewnątrz budynków, d) sprawdzanie prawidłowości zamknięć drzwi i okien, e) natychmiastowe sygnalizowanie odpowiednim służbom oraz lekarzowi dyżurnemu wszelkich dostrzeżonych zagrożeń bezpieczeństwa chronionego mienia, f) reagowanie na zachowanie osób zakłócających spokój i porządek, a w sytuacjach wymagających reakcji grupy interwencyjnej, wezwanie jej. 2) obsługi portierni przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w tygodniu i obejmującej: a) jedną osobę, b) prowadzenie Książki służby dyżurnego pracownika ochrony, c) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń za pokwitowaniem, d) prowadzenie rejestru pojazdów nieuprawnionych wjeżdżających i wyjeżdżających na teren obiektu podczas sprawowania dyżuru - bramka gospodarcza, e) natychmiastowe sygnalizowanie odpowiednim służbom oraz lekarzowi dyżurnemu wszelkich dostrzeżonych zagrożeń bezpieczeństwa chronionego mienia. 3. Osoby wykonujące patrol oraz obsługę portierni winni: 1) być jednolicie umundurowani, 2) posiadać identyfikator, 3) być wyposażeni w profesjonalne środki łączności bezprzewodowej, 4) przestrzegać zachowania tajemnicy służbowej ochranianego obiektu, 5) prowadzić Książkę służby jak również rejestr prowadzonych patroli, 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące obiekty i teren: 1) budynek szpitalny, 2) budynek niski - poliklinika 3) budynek awaryjnego ujęcia wody, 4) garaże, 5) teren wokół wymienionych budynków w pkt 1- 4 oraz teren parku, 6) portiernie. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do podniesienia bezpieczeństwa chronionego obiektu poprzez: 1) montaż urządzeń aktywnej kontroli rejestrującej pracę patrolu - minimum 5 punktów, 2) rozbudowę istniejącego systemu monitoringu u Zamawiającego obejmującego montaż i uruchomienie dwóch kamer w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego oddział Poznań nr 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w osobnym opakowaniu (z opisem wadium i określeniem przedmiotu postępowania) w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub w Kancelarii Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń z treści przedmiotowego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż służy on pokryciu roszczeń Zamawiającego, o jakich mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w ust. 2 pkt 1). 8. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie - liczba wykonanych/wykonaywanych usług na rzecz podmiotów wykonujacych działalność leczniczą
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.szpitalmsw.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach